Jėzaus Kristaus istorija
Pas 8-to tankio būtybę, Konfederacijos narį, o faktiškai jos vedantįjį
narį, šiame galaktikos sektoriuje, yra ypatinga istorija, kurią mes su
džiaugsmu jums pateikiame. Mes šią istoriją pasakojame su viršsielos Jėzaus –
valdovo Sanandos pagalba.
Svarbu pažymėti, kad
alegorinė istorinė linija, vienos būtybės, paaukotos dėl kitų nuodėmių išpirkimo, neturi nieko bendro su įvykiais, įvykusiais maždaug
prieš 2 000 metų, bet tai yra tema pasikartojama istorijoje dar žymiai anksčiau
iki to, kai žmogus, kurį jūs žinote kaip Jėzus, buvo nukryžiuotas ant kryžiaus.
Jei jūs pasikrapštinėsite įvairių kultūrų istorijoje, jūs pastebėsite ir kitas
ikonas, kurių istorija panaši į Jėzaus. Idėja, kad Gelbėtojas numirė už jūsų
nuodėmes ir dramos, panašios į Jėzaus, suvaidinimas – išorinių "tamsiųjų
valdovų” bandymas, priversi žmoniją savęs gėdytis, kad sulaikyti ją nuo savo
problemų sprendimo.
Pabandysime išaiškinti situaciją. Niekas ir niekada negali numirti už
jūsų nuodėmes, tik dėl dviejų priežasčių: 1. Jūs turite laisvą valią ir
atsakote už viską, ką darote; 2. Nėra tokio dalyko, kaip neatleisti klaida,
priverčiančia jus turėti trūkumų. Jūs toks pat tobulas, kaip ir tą dieną, kada
jus sukūrė Dievas, jūs visada būsite tobulas, švarus ir šventas. Savo knygoje Stebuklų
kursas valdovas Sananda tai labai aiškiai aprašo.
Siela, žinoma kaip Jėzus – tiesioginis Sanandos fragmentas. Kitaip
sakant, Sananda buvo Jėzaus viršsiela. Sananda, stebėdamas kaip žmonija vėl
nusileidžia į liūdesį ir tamsą, norėdamas įsikišti į šio pasaulio
reikalus, būdu, nepažeidžiančiu laisvos valios dėsnio, įsikūnijo maždaug 39
metai iki naujos eros pradžios, kaip Josifo ir Marijos sūnus. Tai visiškai nesiderina su
biblijos istorija. Jėzaus gimimo diena 31 kovo, o ne gruodžio 25.
Valdovas Sananda, žvaigždinė 8-to tankio būtybė, įsikūnijo kaip Jeshua. Būdamas 8-to tankio būtybe, jis išsaugojo daugelį dvasinių
sugebėjimų, nežiūrint į labai tankią supančią aplinką, kurioje gimė. Dar
būdamas vaikas, jis turėjo labai stiprius ekstrasensorinius sugebėjimus ir
numatė daugelį įvykių. Marija ir Josifas, kokiu tai procentu nesutiko su
politiniais valdančiais sluoksniais ir jie nebuvo santuokoje, kada Marija tapo
nėščia.
Taip atsirado istorija, apie "nekaltą pastojimą”. Kai kurios ateivių
grupės valdo tokiais sugebėjimais, apvaisinti moteris, be paprastų seksualinių
kontaktų, bet šiuo Jeshua atveju viskas įvyko paprasto lytinio akto metu.
Kad
dėl nesantuokinio vaiko
išvengti socialinių ir politinių pasekmių, išsigelbėti nuo despotiškų valdžios tikėjimų, tėvai turėjo pervažiuoti į Galilėją ir galų gale
atsidūrė prie Mirusios Jūros, kur iš karto rado prieglobstį pas Jesėjus. Palikę
Jeshua, jų priežiūrai, Marija ir Josifas grįžo į Galilėją. Vėliau Jeshua
prisijungė prie Jesėjų Ordino. Tris metus jis praleido statydamas namus ir
šventyklas Jesėjams, tuo pačiu
besimokantis jų gyvenimo būdo ir susipažindamas su jų šventaisiais mokymais. Prie Mirusio Jūros krantų, Jeshua išmoko gerbti
Motiną Žemę, ir "padėjo” išsikviesti reikalingą lietų, tokį retą tame regione.
Jesėjai buvo griežti vegetarai ir mokė pagarbos visoms gyvybės formoms. Regiono
vyriausybė Jesėjus laikė labai keistais ir antivisuomeniniais, bet paliko juos
ramybėje, kadangi nusprendė, kad jie nesukelia grėsmės, tvarkingai moka
mokesčius, nors netiki tokiais dalykais.
Kai Jeshuai sukako 16 metų, jis kartu su Jesėjų pasekėjų grupe, keliabo
ir Rytų į Indiją, kur susitiko su keliais Indijos guru ir šventųjų. Beveik du
metus jis pas guru mokėsi gyvenimo paslapčių. Grįžęs jis sutiko
ir pamilo Mariją Magdaliną. Jie giliai mylėjo vienas kitą ir pas juos buvo
vaikas-berniukas. Dėl to, kad jie nebuvo vedę, irgi tapo socialiniais
išeiviais. Kai kurie Jeshua draugai Jesėjai leisdavo Marijai pasilikti
šventyklose kartu su Jeshua, nepaisant seniūnų taisyklių, draudžiančių tai. Jeshua ir Magdalina
su savo mažuoju sūnumi, pakartotinai keliavo į Indiją, kur guru pašventino
vaiką. Evangelijoje tvirtinama, kad pas Mariją Magdaliną buvo neteisėtai
pagimdytas vaikas ir atrodė, kad niekas, išskyrus Jesėjus, nežino kas vaiko
tėvas. Pergyvendami dėl vaiko gyvybės, Marija Magdalina ir Jeshua laikinam
prižiūrėjimui paliko jį Indijos šventajam ir grįžo į Galilėją. Praėjo porą metų,
kol jiems vėl pavyko grįžti į Indiją, nors jie žiauriai ilgėjosi sūnaus, žinojo
kad su juo viskas tvarkoje.
Keletą metų vėliau, jie dar kartą aplankė sūnų, bet jis vis dar liko
Indijos šventojo priežiūroje. Politinis klimatas buvo labai nestabilus, kad
rizikuoti jį atsivežti su savimi į Galilėją. Nežiūrint į labai trumpą laiką,
kurį jiems pavyko praleisti su sūnumi, jų įtaka jam labai padėjo ir sūnus tapo
išminčiumi. Jo mokymai įnešė nemažą indėlį į Indijos prašviesėjimą. Pagal Akašų
kroniką, pas Jeshua ir Magdalinos sūnų vaikų nebuvo.
Jie dar turėjo dukrą, kuri pratęsė giminę, nors jokių istorinių
liūdinimų apie antrą vaiką nėra. Tiriant Akašų kronikas, mes pastebėjome,
keletą palikuonių einančių nuo Jeshua ir Magdalinos dukters. Nors to laiko Romos ir
kituose oficialiuose istoriniuose dokumentuose nėra Jeshua istorijos aprašymo,
reikia suprasti, kad Jeshua kaip antisocialinė asmenybė buvo ištrintas iš
oficialių istorinių užrašų. Jeshua,
gyvenimo eigoje, gavo keletą aiškiaregysčių nuo dvasios ir savo
dvasinės šeimos. Jį įpareigojo mokyti žymiai aukštesnių dvasinių principų bet
kurį, kas nuoširdžiai norės jo klausytis. Jis pradėjo mokyti ir rinkti savo
pasekėjus būdamas 30 metų. Kokiu tai momentu pas jį buvo apie 50 mokinių. Jis ir
Magdalina saugojo savo santykius gilioje paslaptyje, tai neaptardavo netgi tarp
artimiausių savo mokinių. Būdamas aiškiaregiu, Jeshua numatė, kad galų gale
valdžia jį nužudys, bet jo Dieviškasis Aš liepė jam sekti savo keliu ir tęsti
dvasios kelių mokymą, kol bus įmanoma.
Biblijoje Jeshua mokymas stipriai iškreiptas, bet keletai tiesų
vis dėlto pavyko prasimušti. Jis mokė, kad visi mes sukurti pagal Kūrėjo
atvaizdą ir esybę, visi turime tuos pačius sugebėjimus, kuriuos demonstravo
jis. Jis mokė mylėti vienas kitą ir atleisti priešams. Bet jis nemokė, kad
kelias pas Dievą eina tik per jį.
Jeshua įtraukimas į Melchezedeko ordiną irgi yra biblijoje, 6-7
skyriuose. Kai tik Jeshua pasiekė atitinkamą sąmonės lygį, su juo susisiekė jo
kosminė šeima iš žvaigždžių sferų. Ji primindavo jam apie jo padėtį
Melchezedeko ordine.
Kai Jeshua nukryžiavo ant kryžiaus, jis iš karto sąmoningai paliko savo
kūną, vietoje to, ką paprastai moko, kentėti tris dienas. Viso gyvenimo eigoje
jis pastoviai "atleisdavo žmonėms, už tai kad jie nežino ką daro”. Palikęs kūną,
jis holografiškai suprojektavo save į žmonišką formą ir daugelį kartų
atsirasdavo prieš savo mokinius ir Magdaliną. Kūnas iš kapavietės dingo todėl,
kad jį pavogė kapaviečių plėšikai. Atstatyti kūną nebuvo būtinumo, kadangi
grįžęs į 8-tą tankį, jis jau galėjo materializuotis naujame kūne.
Visos istorijos eigoje, valdovas Sananda dar kelis kartus fragmentavo
savo sielą. Dabar žemėje yra 8 Sanandos fragmentai. Kai kurios iš tų sielų
tiki, kad jie – Jėzus, kažkuriuo tai procentu jie teisūs. Dėl tarnavimo žymiai
žemesnio tankio planetose, visos didžios sielos sugeba fragmentuoti save
dešimtis kartų.
"Antrasis Kristaus atėjimas” reiškia Kristaus arba žvaigždinės sąmonės,
žymiai aukštesnių tankių, sugrįžimą.
Kaip žinoma daugeliui žmonių, tradicinė krikščionybė mažai ką turi
bendro su Jeshua mokymu, iš esmės ji užsiėmusi nuodėme ir kalte. Laimei,
daugelis sielų išplečia sąmonę aukščiau tų primityvių tikėjimų. Mums, malonu matyti,
kad daugumas vykdo iš tikro "didžiulį darbą”, kurio mokė Jeshua.
Marija Magdalina apie savo vyro Jeshua mokymą ir iškreipimus
Jeshua buvo ir Dievas, ir žmogus. Jis pergyvendavo abejonių,
nepasirinkimo ir dvasinių kančių momentus. Kažkam norisi tikėti, kad jis
visada pasilikdavo aiškiu šviesos spinduliu, nepalenkiamu ir neabejojančiu ir
visada pasitikintis savimi. Tokia ir iš tikro buvo jo paprasta būsena. Tačiau
ir pas jį būdavo neapsisprendimo momentai, kai jam atrodė kad jis aklavietėje.
Kaip mylėjusi jį moteris ir kaip jo patikėtinis, aš besąlygiškai vertinau tuos
momentus, kai jis dalinosi su manimi savo vidiniu nepastovumu.
Bet visada jis sugebėdavo grįžti prie švarios savo emanacijos (Sanandos
sielos fragmento) šviesos. Man tai lieka vienu iš didingiausiu jo stebuklų –
kad jis sugebėdavo grįžti, pasilikdamas amžinai ištikimas savo nuosavai
dieviškai emanacijai. Tai ir yra jo dvasinio tobulumo esmė, kurią aš stebėjau.
Taip, aš dalyvavau tame Slaptame pokylyje, kurį pavaizdavo savo
įžymiame paveiksle Leonardo Da Vinči. Ir aš sėdėjau Jeshua dešinėje pusėje, nes pagal jo nuomonę aš, pasiekiau daugiau, nei kiti jo mokiniai ir gavau nuo jo
patį brangiausią mokymą.
Da Vinči tapė šį paveikslą, remdamasis savo žiniomis iš Akašų Kronikų,
nes iš tikro turėjo aukšto išsivystymo lygio dvasią ir intelektą. Kada
pavojinga buvo sakyti apie moters lygias teises – nes tamsus bažnyčios
apsiaustas užtemdė visą moterišką dieviškumo aspektą, jis vistiek vaizduodavo moters
buvimą, bet niekada tai nedarydavo atvirai.
Taurė, kuri buvo panaudota Slaptame vakarėlyje, kaip ne keista buvo
paprasta molinė taurė. Ant jos nebuvo jokių papuošimų ir ji visiškai nebuvo
panaši į tas labiau papuoštas taures, kurias pavaizdavo vėlesni dailininkai.
Žmonės pradėjo tikėti, kad ta taurė šventas Graalis, turintis stebuklingas
savybes. Tačiau tame pasireiškė žmogiškas polinkis – tikėti, kad jėga egzistuoja
kažkur išorėje ir kad ją galima užvaldyti.
Tikroji Graalio taurė – moters įsčios. Todėl tai yra ironija ir
tragiškumas, kad vyrai visada ieškoję šventos Graalės, nepastebėjo, kad ji
pastoviai buvo su jų moterimis, su kuriomis jie susitiko gyvenime.
Asmeniškai man tai, kas dabar vadinama Paskutiniu susitikimu buvo ypatingu įvykiu. Aš žinojau, kad
situacija artėja prie pabaigos. Tačiau to susitikimo tikslas buvo dvasiškos
jėgos perdavimas. Kai Jeshua perlaužė duoną ir dalino ją, tuo pat jis dalino ne
tik duoną, bet ir atitinkamą dvasinės energijos rūšį. Tai buvo jėgos
perdavimas. Visas vakaras buvo įelektrintas energija. Jis žinojo, kad jam
reiks praeiti iniciaciją per mirtį.
Kaip ta, kuri buvo gavusi nuo Joshua žinias, aš pasakyčiau kad laikui
bėgant jo mokymas buvo stipriai iškreiptas. Jis pirmiausiai kalbėjo apie tai,
kad kiekviename žmoguje yra Dieviška jėga. Tai dovana, duota visiems žmonėms,
bet tai tokia dovana, kuria reikia rūpintis, ją reikia užauginti. Jei jos
netausoti, tai žmogaus nepadorumo pelėsiai ir galingos žmogaus negatyvumo
šaknys, nuslopins ją. Jis visada sakydavo, kad žmonės turi nepavargdami
apdirbinėti sielos sodą, kad jis neapaugtų neapykantos ir baimės piktžolėmis.
Išreikšdamas savo mokymą, jis visada naudojosi metaforomis, nes, mano
manymu, širdyje jis buvo poetu ir suprato, kad metaforos yra kaip durys
atidarančios kelią į sielą. Todėl, kai jis sakydavo apie tikėjimą prilygstantį
garstyčių žirneliui, jis turėjo omenyje, kad reikalinga nors truputėlis
tikėjimo. Tuo pačiu, jis nebuvo aklo tikėjimo šalininkas. Jis skaitė kad
tikėjimas turi atnešti vaisius.
Jis matė, kad žmogiškoje širdyje gali užaugti meilės sėklos, kurios
pakeis pasaulį, tikėjo, kad ta meilė išeina nuo tėvo ir motinos, kadangi savo
maldą, kurią jūs vadinate Viešpaties Malda ir kurią jis skaitydavo aramėjiškai, pradėdavo nuo kreipimosi į Tėvą ir Motiną. Tačiau vertime, kreipimasis į Motiną
pradingo.
Tai buvo kreipimasis į Didįjį Tėvą ir Motiną, malda turėjo eiti iš
vidaus. Jis tikėjo, kad gyva dievybė gyvena žmogaus viduje ir jeigu jūs
meldžiatės tėvui ir motinai, meldžiatės tėvui ir motinai esantiems savo viduje,
o jau iš žmogaus vidaus malda pakyla prie žymei stambesniu aspektų. Iš šalies
atrodė, kad žmogus meldžiasi kažkam esančiam išorėje, tačiau iš tikro jis
meldžiasi vidiniam savo brangiausiam sielos aspektui, išeinančiam toli už šio
žmogaus asmenybės ribų.
Joshua paveldėjo senovinį supratimą apie vyriško ir moteriško prado
pusiausvyrą, todėl ir melsdamasis jis kreipdavosi į Tėvą ir Motiną. Ne jis
atėjo prie Trejybės koncepcijos, kurioje nėra Moteriško prado. Ta koncepcija
buvo sukurta vėliau, asmenybėmis iškraipiusiomis mokymą savo klastingiems
tikslams. Šiandiena, šiuo metu klaidos gali būti ištaisytos, teisybė išaiškės
ir su dviejų tūkstančių metų melu bus baiga. Tebūnie taip. Tragedija yra tame, kad pateikiamas Kristaus mokymas, iš tikro
yra abai toli nuo jo pirminio supratimo. Per paskutinius du tūkstančius metų jo
mokymas buvo naudojamas kaip priedanga valdžios sukoncentravimui ir
manipuliacijoms. Dabar, kai mes įeiname į naują laiko ciklą, tą nesupratimą
galima ištaisyti ir žmoniškosios dvasios iškrypimai gali būti išgydyti.
Kodėl du tūkstančius metų buvo slepiamas moteriškas pradas, aš neturiu
paaiškinimų. Gal toks buvo dviejų tūkstančių metų ciklas. Dabar aš žiūriu į
tai, kaip į dulkes, ant mano mylimo mokymo knygų, kurias reikia paprasčiausiai
nupūsti.
Didysis Tėvas/Motina – neasmeninė būtybė – tai kūrybinė jėga, veikianti
nepriklausomai nuo žmogaus sąmonės. "Tai”, amžinai besivystantis kosminio
kūrimo procesas. "Tai”, vyksta dėka pagrindinės kūrybinės įtampos tarp to, ką
galima pavadinti vyrišku ir moterišku sąmonės polių. "Tai”, dalyvauja
visų kosminių formų
kūrime, palaikyme, sunaikinime. "Tai”, neatsimena ir
nesidomi atskiromis žmogiškomis asmenybėmis. "Tai”, neta sąmonė į kurią reikia
kreiptis maldoje – kadangi tai neasmeniška. Tai yra pats suvokimo procesas.
Tas suvokimo procesas vyksta didžiajame kosmose ir atskirų būtybių, apgyvenusių
Žemę vidiniame lygyje, tame tarpe ir žmogaus lygyje – bet kuriame lygyje, net
iki dalelių, kurias jūs dabar vadinate atomais ir elementariomis dalelėmis.
Tokiu būdu Tėvas/Motina Dievas įsikūnija jumyse, jūs jo dalis.
Joshua suprato, kad su tuo Tėvo/Motinos Dievo aspektu, esančiu žmogaus
viduje, galima bendrauti. Pavadinkime tai ne dievas/dievas o „kūrybinis
pradas." Tas „kūrybinis pradas" jumyse egzistuoja labai giliai. Tai jums duoda
galimybę kvėpuoti, širdžiai – plakti, o jums suprasti mano žodžius.
Ta kūrybinė jėga egzistuoja kiekviename jūsų organizmo lygyje, nuo
smulkiausio atomo iki molekulių, iš kurių sudarytas jūsų kūnas, organai ir
netgi jūsų smegenys, jūsų protinė patirtis šiame pasaulyje. Visa tai, visa iš ko jūs sudaryti, yra to
kūrybinio prado išraiška.
Jūsų seserys ir broliai, žmonės kaip jūs, pasireiškia, kaip ir jūs, to
pačio kūrybinio prado nepakartojama išraiška. Tokiu būdu, perkeltine prasme,
pas jus vienas tėvas ir motina. Viskas egzistuojantis pasaulyje, visi augalai,
gyvūnai – visi jie nepakartojamos, to pačio kūrybinio prado, išraiškos, kuris
pasireiškia ir jumyse. Dieviškumo dovana, kuri priklauso žmonėms – tai galimybė
suvokti tą kūrybinį pradą, tą gyvą dieviškumo jėgą, kuri ir esate jūs...
Todėl, kai Jeshua sakė "Tėvas/Motina Dievas”, taip jis poetiškai
išreiškė tą kūrybinę jėgą. Jis suprato, kadangi buvo mokomas senovės žiniomis,
kad visa kūrybinė pradžia išteka iš priešingybių sąjungos. Jeshuai, tas
kūrybinis pradas, nebuvo neįvardyta jėga. Jis žinojo, kad su ja galima užmegzti
ryšį, bendravimas šventų švenčiausioje, savo sieloje. Jis iš tikro suprato, kad
čia, šventų švenčiausioje savojo "AŠ”, kūrybinis pradas tampa labai asmenišku.
Tokiu būdu, praeidamas pro vidines duris, Jeshua sudarė sąjungą su kūrybiniu
pradu, ir "tai”(kūrybinis pradas) reagavo į jo siekius, kuriuos jis vadino
malda. Todėl, tiems ką šiuo laiku nepatenkina palikimo iškraipymai ir
interpretacijos, kurias siūlo bažnyčia, kam žodis "malda” atrodo netinkamu, o
žodžiai Tėvas/Motina Dievas sukelia atstūmimą, aš pasakysiu: pakeiskite žodį
"malda” išsireiškimu "kūrybinis poreikis, valia”, o išsireiškimą "Motina/Tėvas
Dievas išsireiškimu "kūrybinis pradas”.
Jeshua tvirtindavo, kad nebūtina melstis šventykloje – iš tikro tai
buvo nereikšmiška, ryšys su kūrybiniu pradu – jūsų viduje. Tai tuo metu jį
priešpastatė
prieš
šventikus, katalikų bažnyčios šventikus ir aukštuomenę.
Todėl, jie (bažnyčia) padarė jį savo aukščiausiuoju mokytoju ir savo valdžios
simboliu, bet tuo pačiu išėmė iš jo mokymo labai svarbų aspektą, kurį sudaro
tai, kad nebūtina eiti į šventyklas ir bažnyčias – jus girdi ne ten, o
subtiliame jūsų sielos kamputyje. Kada jūs kalbate panaudojant valią, daiktai
pradeda judėti. Jūs galite sudrebinti pasaulį, jei tikėsite ir panorėsite.
Klausimai apie religiją Krajonui
Krajonai, ko tik nebuvo dėl religijos. Žmonės kariauja ir žudo dėl
religijos. Religija sankcionuoja genocidą. Nekalbant jau apie nesenus
seksualinius skandalus. Atrodo, kad religija iš esmės užsiima tik įtikinimų
sistema ir valdžios klausimai. Ir žmonės turi pripažinti tos "viršūnės”
nuomonę, kuri atsieit "žino tiesą”.
Kiekvienas tos religijos viduje gina savo nuosavą įsitikinimą, todėl sakydami, kad yra visiškai normalu naikinti žmones,
nepritariančius jų įsitikinimams,
pradeda pykti. Žinoma, kai kam Dievas –tai didelis biznis,
kitiems – galimybė paslėpti savo nusikaltimus, o kai kuriems radikalams –
daryti bombas ir pateisinti savo tėvynainių, bet ko, kas stovi jų kelyje,
žudynes
. Ar kada
nors egzistavo tikroji religija, religija kuri duoda nuorodas ir moko?
Ar egzistavo ji tokiose civilizacijose, kaip Atlantida, Lemūrija?
Jokios religijos Lemūrijoje nebuvo. Vietoje
to, egzistavo supratimas intuicijos lygyje, kad gyvenimas orientuojasi į gamtą
ir kad žmonės gali valdyti ateitį. Toks buvo jų dvasingumo
pagrindas...intuityvus žinojimas, kad kiekvienas žmogus atsako už tai kas su
juo vyksta blogo arba gero. Pas Lemūrijos gyventojus taip pat buvo aktyvuoti
du DNR sluoksniai kvantiniame lygyje, kurie laido jiems "matyti ir suprasti”
tai, kas jums dar vis lieka nematomu. Ir tai jiems padėdavo santykiuose su
Dievu.
Kai tie sluoksniai pradėjo žūti, žmonės
kreipėsi į dvasines struktūras, kurias jūs matote dabar...mitologijos ir
istorijos sintezė, iš esmės susiformavusios apie mylimo pranašo figūrą. Apie
visą kitą, jūs jau patys pasakėte.
Tačiau, nebūkite per daug rūstūs
organizuotai religijai. Kiekvieno žmogaus Dievo paieška gyvenime – labai
asmeninis reikalas. Kiekvieno žmogaus tiesą sudaro tai, ką jis pasiekia ir
priima, netgi jeigu tai yra doktrinos dalis, kuri išdygo niekada nebuvusių
įvykių pagrindu. Aš noriu pasakyti, kad visi žmonės, ieško Dievo taip, kaip
jiems atrodo teisinga, bus palaiminti. Jie ieško ir Dievas atsakys jiems. Todėl,tegul niekas neteisia organizacijų, sąžiningai bandančių surasti Dievą savo
nuosavu būdu.
Tačiau, kaip ir daug ką kitą, religiją
iškraipė ir pradėjo ją valdyti jėga ir netiesa. Kaip praktiškai ir visa kita.
Todėl, kiekvienas žmogus turi nuspręsti pats, kiek leidžia jam jo supratimas,
kas yra ir kas nėra padoriu dvasingumu. Nenusimušti nuo kurso gana paprasta.
Taisyklė skelbia: prisilaikykite idėjų, kurios harmoningos meilei. Saugokitės
žmonių, kurie jums sako, kad Dievas – tai tik tai, ką jie jums siūlo, arba egzistuoja
tik "vienas būdas” tapti prašviesėjusiu.
Saugokitės, kada jums bando įkišti "Dievo
taisyklių” sąrašą. Visa tai išeina nuo valdžią laikančiųjų, o ne nuo Dievo.
Dievas – tai išlaisvinanti galybė. Ieškokite meilės.
Religija lieka, bet jos tikslai ir sąžiningumas
kelia vis daugiau abejonių žmonėms. Po daugelio metų, galutiniam rezultate,
pasekėjai gali pradėti užduoti pakankamą kiekį klausimų, kad priversti
bažnyčios aukščiausias instancijas išsivalyti savo "varpines” ir pradėti nešti
Dievišką meilę, toje naujoje švarioje šviesoje, kuris iš tikro laimina ne juos,
o liaudį. |