Buvo beribis dangus, o po juo –
bekraštė stepė. Stepėje gyveno du žmonės, ir jų namai stovėjo šalia. Abu
kaimynai mėgdavo vaikščioti žole, leisti rankas į lėtos upės sroves, o naktį
žiūrėti į aukštybę, į Žvaigždes. Gyveno jie draugiškai, nors Pirmasis kaimynas
neretai bambtelėjo, kad Antrasis senoviškų apeigų, įrašytų storoje senoje
knygoje, ir jeigu perskaitydavo ką nors apie didžiųjų sentėvių gyvenimą, tai iš
karto užduodavo daug visokiausių klausimų, ir prideramų, ir neprideramų. Šimtus
kartų Pirmasis kaimynas grasindavo jam Dangaus bausmėmis, bet tasai
nesuprasdavo, už ką jį galima nubausti. Tūkstančius kartų Pirmasis kaimynas
pasakojo apie baisią Blogio jėgą, kuris gali sudaužyti viską kaitri diena bei
šaltą naktį, jėgą, – bet Antrasis kaimynas tik juokdavosi ir numodavo
ranka.
Ir štai vieną kartą į stepę atėjo
Būtybė iš Pragaro, gleivėta ir tokia šlykšti, kad apsakyti neįmanoma. Ji priėjo
prie Pirmojo kaimyno durų ir paprašė įleisti ją, nes jai, Būtybei iš Pragaro,
negalima ištverti Pragare. Pirmasis uždėjo ranką ant Šventosios Knygos ir
išvarė Būtybę. Ir ji lėtai nubrido. Antrasis kaimynas pamatė ją ir panorėjo
sužinoti, kas ten eina žole, ir žolės juo nesidžiaugia. Priėjo jis prie Būtybės
ir sušneko su ja. O po to pakvietė į savo namus.
Kitą dieną kaimynai susitiko prie
šaltinio, kur atėjo vandens pasisemti. Ir Antrasis klausė kaimyno barimo ir
atsakė jam vieną:
–Man gaila Būtybės iš Pragaro, ji nelaiminga.
Nuo to laiko Pirmasis kaimynas
nebeeidavoį namą šalia.Ir varydavo nuo savęs kaimyną, ir šnibždėdavo
Apsaugojimo Užbūrimus. O Antrasis vaikščiojo kartu su Būtybe iš Pragaro, ir
pasakojo jai, kokie yra akmenų žemėje bei žuvų upeliuose pavadinimai. O naktį
parodydavo Būtybei Žvaigždes. Būtybė iš pradžių jų bijojo ir drebėjo žiūrėdama
į jas, bet Antrasis kaimynas sakė, kad jos yra geros. Ir Būtybė nebebijojo jų.
Bet vienąsyk Pragaro Valdovas surado
jo pamestą Būtybę. Jis įėjo į Antrojo kaimyno namą ir liepė Būtybei eiti su
juo. Būtybė sudrebėjo, atsigręžė į Antrąjį ir žingtelėjo prie Pragaro Valdovo.
Ir tada pasakė žmogus Valdovui:
– Išeik!
Tasai negalėjo neišeiti. Bet Būtybė
negalėjo priešintis savo šeimininko šaukimui. Antrasis išlaikė Būtybę prie
durų, ir žvilgtelėjo į akis, pamatė jose begalinį liūdesį. Paklausė, kaip jis,
Antrasis, gali sulaikyti Būtybę. Ji atsiduso ir pasakė, kad yra būdas, ir tik
vienas. Bet ji apie tai nepapasakos: Antrasis numirs, jeigu taip padarys. Bet
Antrasis reikalavo, laikė Būtybę iš visų jėgų, ir jam buvo skaudu, labai
skaudu, kadangi Pragaro Valdovas visomis Pragaro jėgomis kovojo su žmogumi. O
kovoti su visomis Pragaro jėgomis yra labai sunku. Ir pagalvojo Būtybė: „Jam
skaudu. Jis padarė man daug gero ir nieko neprašė vietoj to. Kad jis mane
paleistų ir nesikankintų, pasakysiu: vis vien jis neišbandys šio būdo". Ir
pasakė:
– Reikia pabučiuoti į lūpas, tuo tu
mane priimsi į Žemės pasaulį.
Ir tuoj pat žmogus pabučiavo Būtybę
iš Pragaro į šlykščias, gleivėtas lūpas. Ir abu nukrito negyvi.
Tada nuėjo Pragaro Valdovas pas
Pirmąjį kaimyną – o anas kaip tik baigė mūryti sieną tarp savo sodo ir kaimyno
sodo, išrašydamas šią sieną šimtu užbūrimų. Pamatė Pirmasis Pragaro Valdovą,
pradėjo šnibždėti Apsaugojimo Žodžius. O Pragaro Valdovas tik nusišypsojo,
visas savo siaubingas iltis parodė. Pačią stipriausią maldą prisiminė Pirmasis
kaimynas, perskaitė ją iki galo, o Pragaro Valdovas net nežengė žingsnio atgaI.
Ir pasakė:
– Neturi to, kas duotų tavo žodžiams
jėgą.
Pirmasis prieštaravo:
– Aš niekada nežudydavau, nevogdavau
ir nemeluodavau, bijodavau padaryti ką nors neteisingą. Aš gerbdavau senoviškas
knygas ir atlikdavau senoviškas apeigas. Negali būti, kad aš neturiu jėgos.
Nusišypsojo Pragaro Valdovas dar
plačiau, dar baisiau parodė siaubingas iltis:
– Maža nežudyti ir nemeluoti. O tai,
kad tu adoruoji senoviškus žodžius, pamiršdamas, kad perrašinėtojai juos
iškreipė šimtą kartų, ir nuo pat Pradžios nė viena knyga negali įtalpinti visą
Tiesą, – tai netrukdo tau būti mano teisėtu laimikiu.
Ir šūktelėjo Pirmasis kaimynas:
– Kaimynas mano abejoja daugeliu
dalykų, jo kaltė stipresnė! Pasiimk jį!!!
Ir trečia Pragaro Valdovo šypsena
buvo dar baisesnė:
–Nenuodėmingas ieškantis Tiesos. Tavo gi nuodėmė yra pati baisiausia iš
visų įsivaizduojamų Visatoje: tu negyvenai, nors tau buvo duota Gyvybė!
Ir nusinešė Pirmąjį kaimyną tiesiai į
Pragarą.
O praėjus metams baltajame mieste
didžiulės jūros, į kurią, kaip į veidrodį, žiūri Saulė bei Žvaigždės,
pakrantėje gyveno lieknas jaunuolis. Jis mėgdavo vaikščioti žole, leisti rankas
į šaltas bangomušio bangas, žiūrėti naktimis į Žvaigždes. Ir vakarais, kai
visas miestas miegojo, pas jaunuolį dažnai ateidavo žmogus su kardu ir balta
šarvuote, kuris nusileisdavo nuo Žvaigždžių. Ir tas žmogus buvo buvęs Antrasis
kaimynas, o jaunuolis – buvusi Būtybė ir Pragaro.
Belieka
duoti kai kuriuos paaiškinimus. Bjaurios Būtybės iš Pragaro pavidalu prieš
žmones pasirodė negatyvi gyvenimo pusė, kurią Antrasis kaimynas priėmė
negalvodamas. O Pirmasis priėmė tik gerą, šviesią pusę. Galų gale šis šventumo
bei rafinuoto dvasingumo gynėjas pateko tiesiai į Pragarą. Jeigu atsižvelgti,
kad gera Žemės gyventojų pusė yra susirūpinusi taip vadinamu dvasingumu būtent
tokiu, atitrūkusiu nuo gyvenimo, pavidalu, tuo pačiu atsidėjusiai išganydama
antrą pusę, būtent tokiu būdu didžioji dauguma atsiras visai ne ten, kur
atsidėjusiai veržiasi.
Taip,
Dievas yra Gyvybė, visame Jos išsamume, kartu su niekybe ir nešvarumu. Priimant
tik Gėrį, žmogus bando suskaidyti Dievą per pusę. Bet Dievas, kaip ir
kiekvienas normalus žmogus, su tokia perspektyva kategoriškai nesutinka, padaryti
iš savo Kūrėjo išpjovą.
Žmogus,
būdamas Kūrinijos Karūna, apsikvailino tuo, kad atėjo į Žemę tik gauti, būdamas
visiškai įsitikinęs, kad vertas tik pačio geriausio. Bet kriminalas ne tame.
Dievas davė visai Esamybei viską, ką galėjo duoti nuo pat pradžios, kai įkvėpė
į Visatą Gyvybę, reikia tik pasiimti ko tau reikia. Natūralu, kad atlikus tam
tikrą, tik tau skirtą funkciją, kurios šerdis yra nepertraukiamas įsisąmonintas
Pasirinkimas!
Nelaimė
yra tame, kad žmogus nori gauti jau gatavą, ignoruodamas savo funkcijos
atlikimą. Kaip įmoką, ekvivalentą, jis siūlo savo tikėjimą Dievu, mokslo ir
technikos pažangą ir chimerą – socialinį teisingumą. Bet tikėjimas,
nepatvirtintas įsisąmonintu Pasirinkimu ir jo kūrybine realizacija praktikoje –
tai statika. Tam, kad išmokti daryti įsisąmonintą Pasirinkimą, pasiliekant
dinamikoje, reikia bazinių žinių apie Kūrinijos, Visatos, mūsų pasaulio ir
žmogaus gyvavimo dėsnius. Tai pats svarbiausias prioritetas, nes nežinodamas
šių dėsnių, žmogus yra silpnas ir lengvai manipuliuojamas.
Yra dar
vienas šios alegorijos Būties aspektas, kurį Pirmasis apsunkino; tai požiūris į
visas gyvas būtybes, kurias poetas pavadino „jaunesnieji mūsų broliai".
Problema net ne tame, kad žmogus negailestingai išstumia (išėda) juos nuo
Žemės. Bet tai tik maža „nuodėmė", neišvengiamas blogis. Jo nusidėjimas yra
tame, kad jis kategoriškai nenori pripažinti jaunesniųjų brolių Sielas lygias
savai. Ir tai ne tik nusidėjimas, o visiškas Sielų Evoliucijos, kuri yra visos
Kūrinijos pamatinis akmuo, Idėja ir šerdis, atstūmimas. Tuo pačiu žmogus
sustabdo savo Sielos Evoliuciją. Gyvybė yra duota, bet jis jos nepanaudoja!
Savaime
peršasi dar viena alegorija, kurioje žmogus pareikalavo nuo auksinės žuvytės
padaryti jį laimingu vienintelio noro išpildymo pagalba: „Padaryk taip, –
pasakė jis, – kad pas mane viskas būtų". Auksinė žuvytė atsakė jam kaip aidas:
„Jau išpildyta, pas tave viskas buvo!" Gaila tik, kad žmogus sužino apie tai
atgaline data...
Bet tai įvyks po to, kai žmogus į savo Sąmonę
įleis Gyvybę pilnutinai, be jokių bandymų nukapoti ir nukirpti.
Žmogaus
evoliuciją galime įvardinti pirmiausiai kaip jo sąmonės evoliuciją ir kelią nuo
fizinio (instinktų) į dvasinį (dorovė, kūryba, vienybė) lygmenį. Tačiau
šiuolaikinė realybė Žemėje vis labiau ryškėja kaip kolektyvinė deformuoto "ego”
projekcija. Tokia projekcija dezorientuoja, sėja įtampą ir baimę. Todėl sunku
išlikti savimi, sunku išlikti dorovingu, kai skleidžiama tiek melagingų
stereotipų. Mūsų civilizacija kartais vadinama apverstų vertybių sistema, nes
dėl egoistinių tikslų paminamos ir amžinos vertybės.
Gamtos
dėsniai išreiškia būties dėsnius, todėl nuodėmė buvo laikoma ne nusižengimu, o
priešprieša gyvybės dėsniams, o tuo pačiu ir kenkimu pačiam sau. Mūsų protėviai
suvokė, kad žmogus, turėdamas laisvą valią, gali tą valią panaudoti ir savęs
griovimui.
Bet
kokia kaina protingais norintys išlikti tamsuoliai, pasiryžusių iki paskutinio
atodūsio kovoti už klaidingą suvokimą, kad trumparegiškas požiūris,
priverstinis savęs ribojimas, žlugdanti vidinė tamsa, purvinos emocijos,
atgrasus elgesys, skeptiškas mąstymas bei totalinis ir svariais argumentais
neparemtas naujovių atmetimas yra tinkamiausia būsena ir būklė.
Visos
žemos žmogaus būsenos veda ir į skurdą – dvasinį ir fizinį. Pagrindinė tokio
skurdo priežastis – godumas. Jam niekada negana, todėl jis gesina sąžinę. Kai
neturime sąžinės, palengva užgesinama ir dorovė. Be dorovės žmogus tampa
instinktų ir iškreipto egoizmo vergas. Jis paskęsta iliuzijose, nes tampa
reaguojančiu, bet ne kuriančiu. Toks žmogus atiduoda savo kūrybinę energiją
tam, kas jį valdo.
Atrodytų,
tik viena gyvenimo samprata, bet kai jos nėra, jos ne tik trūksta, bet viskas
įgauna kitokią, priešingą kokybę.
Tačiau
žmonės bunda. Didėjančio sąmoningumo dėka iškyla vis daugiau akis atveriančios
informacijos, tame tarpe – ir apie žmonijos valdymo metodus. Galime numoti į
tai ranka, pavadinti eiline sąmokslo teorija, bet atidžiau pažiūrėję į savo
gyvenimą pamatysime, kad tai paaiškina daugybę dalykų.
Žmogus
gali šiame pasaulyje kurti – tai Kūrėjo kelias. Dualiame pasaulyje galimas ir
priešingas kelias – griovėjo: dvasinio augimo nebuvimas, degradacija, griūtis.
Sąmoningas
žmogus gali rinktis (žinodamas, kad turi pasirinkimą), ir dažniausiai renkasi
Kūrėjo kelią. Antruoju – griovėjo keliu, žmonės nukreipiami įvairiomis
manipuliacijomis.
Ar įdomu kokios jos?
Iškreipiant
praeities faktus, trinama tautų atmintis ir naikinama atskiro žmogaus ir visos
tautos galimybė pasisemti stiprybės iš pirminių šaltinių. Taip žmogus
paverčiamas būtybe be atminties ir Tėvynės. Tokį lengva valdyti ir net
užsiundyti ant savo tėvynainių.
Pavyzdžiui,
gali būti skiepijamos mintys apie "kvailių, girtuoklių, avinų, runkelių,
bailių..” tautą. Tokios mintys skaldo žmones, daro nepilnaverčiais, sėja
svetimėjimą, susipriešinimą – todėl jie negali susivienyti nei prieš blogį, nei
geriems darbams.
Kūrėjas
yra vienas, Jis yra Meilė ir laukia iš savo vaikų Meilės ir ėjimo Tiesos keliu.
Tai žmonės suteikė Kūrėjui žmogiškų savybių, tuo tarpu Jam nereikia nei kraujo
praliejimo, nei keršto, nei susipriešinimo ar aukų.
Priežastis,
kad Jėzaus/Joshua/Sanandos vardas neišeina iš galvos ne tik religijai, bet ir
paprastiems žmonėms (nesvarbu, ar jie tikintys arba ateistai), yra ta, kad Jis
davė Žmonijos Sielai dinamikos impulsą – tą švaraus oro gurkšnį, kurio ji
negali užmiršti jau 2.000 metų! Taip, Jis išgydydavo žmogų vieną kartą, bet po
to sakydavo: „Eik ir nenusidėk!" „Eik" – ta prasme, kad „judėk",
„evoliucionuok", „išmok nesirgti"! Kadangi liga – tai gryna statika, žmogus
gauna išgijimą tik pats judėdamas, būdamas dinamikoje.
Todėl
Žmonijos Siela veržiasi į dinamiką, bet jos ten neleidžia kulto kliūtys,
religijos dogmos ir stereotipai, jos pačios tų senų įvykių traktavimas.
Faktiškai religija, diegdama tikėjimą Dievu, neleidžia žmonėms eiti link Jo,
gyvojo, egzistuojančio dabar, bet priverčia juos eiti link nukryžiuoto – savo
būtojo nusikaltimo simbolio!
Ogi
visi Šventieji gyveno ir dirbo tik bažnyčios struktūrose, religijos rėmuose. Aišku,
jie nešė žmonėms tarsi gerumą, išganydavo juos nuo netikėjimo ir nežinojimo,
bet tuo pačiu, sakydami „a", nuslėpdavo nuo jų visas kitas abėcėlės raides! Jie
nutupdydavo žmones, priversdami pasilikti statikoje, palikdami dinamiką
„ateičiai" – iliuzinės vilties į pomirtinį gyvenimą ir Dangaus Karalystės
pavidalu.
Religijos
apgaulė yra uždraudime žmogui galvoti apie Dievą be jos rėmų ir dogmų. Kulto
tarnautojai patys nesugebėjo užsiimti Kūrinijos bendro paveikslo įprasminimu –
ir neleidžia žmonėms jį įprasminti, palikdami juos statikoje, visokeriopai
įtikindami, kad šis gyvenimas, kartu su jo nesklandumais, absurdiškumais,
kančiomis, – ir yra aukščiausias labas žmogui. „Tas gyvenimas, kuriuo jūs gyvenate, nuo jūsų ir nuslepia jūsų gi
šviesą..." (Šri Aurobindo)
Religinio
fanatizmo pasekmės – kovos tarp įvairių religijų pasekėjų, inkvizicija,
kryžiaus žygiai, raganų medžioklė, vergiškas paklusnumas. Įvairios filosofinės
mokyklos taip pat gali nuvesti painiais klystkeliais tolyn nuo Tiesos.
Supaprastindami
kalbą, manipuliatoriai daro primityvų pavienio žmogaus ir ištisų tautų bendrą
mąstymo lygį. Diegiami ir skatinami keiksmažodžiai – pastovus jų naudojimas
kalboje veda į pilną žmogaus psichikos degradaciją.
Šiuolaikinio
mokslo krizė, kuri šiandien yra akivaizdi: Nobelio premijos skiriamos
atradimams, kurie padaryti 40 metų atgal, o per 30 paskutiniųjų metų nėra nė
vieno fundamentalaus naujo mokslinio atradimo... Tai visiška mokslinė krizė.
Kad
išspręsti šias problemas, reikia išeiti iš pozityvizmo ribų. Reikia suprasti,
kad kiekvienas reiškinys ir procesas nevyksta be reikalo. Kiekvienas procesas,
o šiuo atžvilgiu – mokslinė krizė, turi savo valdymo sistemą. Mokslas iš principo
yra valdymo priemonė ir niekuo nesiskiria nuo mitų, pasakų ir religijos. Kai
kam patinka dogmos, o kai kam - postulatai.
Kokį
mokslą mes kuriame? Jeigu yra teigiama, kad viskas yra sąlyginiai, tai čia ne
mokslas, o verslas, kuris neša naudą. Bet jeigu sakoma, kad egzistuoja tiesa ir
tikros žinios, tai čia yra kitas mokslas.
Norint
pasiekti naują mokslą, reikia kurti naują metodologiją – tai, kaip mes gauname
žinias. Šiuolaikinis mokslas neturi metodologijos, nes jis teigia, kad visi
metodai yra geri. Šiuolaikinis mokslas nesirūpina, kaip yra gaunamas
rezultatas, jam svarbu pats rezultatas.
Mokslas
ribojamas dogmomis ir postulatais, o idėjos ir projektai, galintys pakylėti
žmoniją į naują vystymosi lygmenį ir išspręsti globalias problemas – nuslepiami
ir nevystomi, dar daugiau, naikinami ne tik darbai bet ir patys mokslininkai.
Esmė
tame, kad šiuolaikinės valdžios atstovai puikiai žino, kas yra žmogus, kokie
yra gamtos dėsniai, ir ką veikia šiuolaikinis bandymų mokslas. Bet atiduoti
valdymo, tiesos žinias universitetams, mokykloms, akademijoms valdžia negali,
nes tai neįeina į jų planus, ir juos galima suprasti.
Klaidingas
Visatos dėsnių supratimas ir daugiamatės erdvės ignoravimas primestas žmonijai
specialiai.
Pačiame
žmoguje yra įdėtos visos pasaulio pažinimo priemonės. Gaudamas informaciją apie
dėsnius šiuo metodu naudojosi Niutonas. Šiuo metodu buvo gautos geometrijos
aksiomos, kurios jokiu būdu nėra sukurtos eksperimentais ar bandymais. Skaičius
"pi" tai ne eksperimentų ir bandymų žinios, jis egzistavo ir visada
egzistuos.
Jeigu
žmoguje egzistuoja pagrindinis suvokimo įrankis, tad ką gi veikia šiuolaikinis
mokslas?
Menas
pridengiamas įvairiomis "modernizmo” kaukėmis vis primityvinamas, vis atviriau
kvailina žmones. Tokiu būdu žmonės nuleidžiami į "protaujančio” gyvūno lygmenį
– kai priimama viskas, kas paskelbiama "moderniu” ir net nekyla mintis
pasakyti, kad "karalius nuogas”.
Tuo
tarpu tikroji meno paskirtis – harmonizuoti: žadinti geriausias žmogaus
savybes, bendražmogiškas vertybes, skatinti augti dvasiškai ir tobulėti.
Dauguma
šiuolaikinių valstybių jau tapo fikcija, o politinis "elitas” vykdo
"užkulisių”, t.y., nevalstybinių struktūrų valią. Beveik kiekvienam valstybės
veikėjui yra spaudimo svertai: kažkas slaptų sąskaitų turi, kažkas nuodėmių, kažkas
nuslėptų mokesčių ar turto, ir pan.
Mums
sako – demokratiški rinkimai. Panagrinėkime patį žodį demokratija ir suprasime,
kad rinkimai tikrai demokratiški ir atitinka tą žodį. Tik mūsų mąstymas
nepakilęs iki to, kad suprasti, jog "demokratiškai” anaiptol nereiškia
"teisingai”, todėl ir buvo panaudotas žodis būtent demokratija. Šis žodis
kilęs Antikinėje Graikijoje, (gr. δήμος ‘liaudis’ + κρατῶ ‘valdau’). Plačiau
paėmus, toje Graikijoje ir truputį vėliau Romoje, tik laisvi piliečiai vyrai
turėjo teisę balsuoti, ar reikšti savo nuomonę. Vergai ir moterys neturėjo
jokio balso. Išvertus į žmonių kalbą – vergvaldžių valdžia. Nors oficialioje
literatūroje to niekada nerasite. Net Aristotelis yra pasakęs, kad demokratija
palanki demagogams. (http://lt.wikipedia.org/wiki/Demokratija – Antikinė
(tiesioginė demokratija).
Todėl
galime drąsiai teigti, kad rinkimai pas mus tikrai demokratiški – čia jokio
melo nėra. Melas tik pačiame žodžio demokratija išaiškinime.
Partijos,
tame tarpe ir "opozicinės” – sukurtos dirbtinai ir atlieka tam tikrą vaidmenį.
Jos keičiasi vietomis ir metų metais "lyderiauja”. Sąžiningi, pasiryžę dirbti
tautos labui žmonės visapusiškai žlugdomi ir neprileidžiami prie baigiamųjų
patekimo į valdžią etapų.
Ar
mums ne gėda dėl to, kad rinkome šiuos žmones? Pažiūrėkime atidžiai į ką jie
pavirto (o gal visada tokiais ir buvo?)
Mokyklose
ir toliau dėstoma Enšteino, Darvino teorijos, falsifikuota cheminių elementų
lentelę, istorija, kuri mažai ką turi bendro su tikrais įvykiais, bei faktais. Beveik
visos geros vaikų savybės – žingeidumas, iniciatyvumas, kūrybingumas – mokymosi
procese sugriaunamos. Tokia sistema skirta nemąstančio "planktono” formavimui,
kurio interesai – pinigai, lytinis palaidumas, alkoholis, sporto varžybų ir
koncertų stebėjimas, dykinėjimas.
Diegiami
įvairūs dirbtinai sukurti jaunimo judėjimai – pankai, gotai, skinai ir pan., –
ir tokiu būdujaunimo kūrybinė energija
nueina niekais.
Mums
sako – žinios per televiziją. Nieko panašaus, jokių žinių jūs ten negausite –
jums eilinį kartą bus praplautos smegenys naujienomis, apie politikų
pasivažinėjimą posėdžių metu į Tailandą, kriminalais, kuriuose dalyvauja
pasigėrę, valstybės girdomi asmenys (nuo 1994 m. 24 kartus liberalizuotas
alkoholio įstatymas) ir panašiais niekais.
Melas,
tiesos nutylėjimas, faktų iškraipymas ir daugybė nereikalingos, nereikšmingos
ir kenksmingos informacijos. Diegiama griovimo programa per filmų ir įvairių
šou "herojus” – rūkymo ir alkoholio propaganda, keiksmažodžiai, palaidumas,
grubumas, žiaurumas. Labai retas šios srities darbuotojas užsiima tikru
visuomenės informavimu ir švietimu.
Viskas
ką jūs girdite, matote, ar skaitote turėtų kelti jums klausimą: kokiu tikslu
tai sakoma, rašoma, ar rodoma? Tam, kad mes kažką žinotume?
Ne!
– Viskas daroma vardan pinigų, arba dėl to, kad norima nuslėpti žymiai
svarbesnius dalykus nukreipiant mūsų dėmesį. Dar viena priežastis – ugdyti mus
bedvasiais vartotojais, kuriems svarbus tik asmeninis gerbūvis, o žodis garbė,
ar sąžinė, kelia pašaipą. Ugdyti mus tuščiagalviais ir karjeristais, kuriems iš
televizoriaus skambančios frazės ir rodomi vaizdai – visas gyvenimas, o
viršininko pasakyti žodžiai, kaip šventa malda. Kuriems atrodo, kad jie žino
viską, kai tuo tarpu žino tik vieną faktą, bet paaiškinti kodėl taip vyksta
negali.
Sukurtas
"auksinio veršio” (pinigų) kultas, kurio dėka žmonės paverčiami vartotojais.
Matuojama pinigais ir perkama bei parduodama jau beveik viskas: ne tik daiktai,
bet ir santykiai, jausmai, bendravimas, sąžinė, pagalba, dėmesys, gyvenimas… O
kreditų aukomis tapo ne tik daugybė žmonių, bet ir beveik visos pasaulio
valstybės.
Žmonėms
įskiepytas vartotojiškas požiūris į Gamtą, nes sukurta barbariška gamtos
resursų išnaudojimo ekonomika. Jie atskirti nuo Gamtos, apgyvendinti
megapoliuose, kur neįmanomas normalus ir sveikas gyvenimas. Žmogus atskirtas
nuo natūralių sveikatos šaltinių: saulės, vandens, žemės, oro ir visos Gamtos.
Žmogus
gyvena nenormaliai, nes didžiausią savo gyvenimo dalį priverstas skirti tik
pinigų uždirbimui. O likęs laikas skiriamas kelionei į ir iš darbo, kelioms
valandoms prie televizoriaus ar kompiuterio ir miegui. Per laisvadienius –
tolimesnis savęs griovimas: alkoholis, naktiniai klubai…
Apskaičiuota,
kad normaliam ir sveikam organizmo ir psichikos funkcionavimui žmogus turėtų
dirbti 4-5 valandas per parą, o likusį laiką skirti fizinei kultūrai,
bendravimui, savišvietai, kūrybai, poilsiui gamtoje.
Medicina
tik daro vaizdą, kad ji gydo žmogų. Totalinis vaistų vartojimas išprovokavo
masę mutacinių susirgimų. Iš prigimties mums duota labai stipri imuninė
sistema, tačiau daugelis šiuolaikinių gydymų būdų ją visiškai sunaikina.
Gydomos pasekmės, simptomai, ir tik gydytojai entuziastai kalba apie ligų
profilaktiką. Niekas neužsiima visuotinu sveikos gyvensenos sistemų diegimu.
Farmacininkams
naudinga, kad žmonės sirgtų, bet ne taip stipriai, kad numirtų. Todėl nuolat
išrandami nauji vaistai.Gydytojai esą pastebi, kad brangesni
vaistai neretai kelia daugiau sunkių komplikacijų nei seni. Tačiau
farmacininkai pateikia savo algoritmus, o dabartinis gydytojas pats susigaudyti
vaistų gausoje nesugeba.
Daugelis
pažangių gydymo metodų, susijusių su lėtinėmis ligomis, yra blokuojami.
Pasaulyje vaistų parduodama už 650 mlrd. dolerių. 40 proc. receptinių vaistų
išgeria amerikiečiai ir niekur kitur pasaulyje nėra tiek sergančių žmonių, kaip
Amerikoje. Ir jų gyvenimo trukmė ima trumpėti. Trečdalio vaistų, kurie skiriami
medikų, žmonėms nereikia, nes jie tik pablogina sveikatą.
Neigiami
vaisto poveikiai išryškėja ne iš karto, o kai vaistas būna rinkoje jau keletą
metų. Tačiau pasitaiko atvejų, kai farmacininkai susimoka milijonines sumas ir
toliau gamina pavojingą vaistą.
Genocido
priemonės. Sunku rasti kitą įvardinimą, žinant jų poveikį žmogaus organizmui –
tai alkoholis, tabakas ir kiti narkotikai, chemizuotas ir genetiškai
modifikuotas maistas. Kita vertus – turime pagaliau viską pradėti vadinti savo
vardais. O kur dar chemio-trasos ir purškiami ant galvų ir gamtos įvairaus plauko nuodai su ligų bakterijų priemaišomis.
Ginklai,
masinio naikinimo priemonės. Jais žmones užmušinėja ir nuolat gąsdina mirties
grėsme. Karai, terorizmas, perversmai, revoliucijos, kriminaliniai
nusikaltimai… Visa tai sukelia baimę, siaubą ir netikrumą dėl ateities, atima
gebėjimą aiškiai mąstyti, ir tuo pačiu padaro žmones lengvai valdomus.
Pavojingas
yra pats žmogus Žemėje – neharmonizuotas ir esantis miegančioje Sąmonėje. Ir
tai – ne teorija, ne tuščiažodžiai teiginiai, o paprasta, neįmantri tiesa,
objektyvi realybė! Baisus yra pats žmogus su jo idėjomis, teorijomis, mokslo ir
technikos pažanga, valstybine santvarka ir armijomis!
Žmogus,
kaip ir anksčiau, nukreipiamas nuo Tiesos, nuo būtinybės pažadinti savo Sąmonę.
Tai daroma kur nesąmoningai, o kur ir sąmoningai, kryptingai. Žmogus siekia
gauti kuo daugiau žinių, klaidingai manydamas, kad erudicija yra kelias
pasiekti Išsivystytą Sąmonę.
Tai
savęs apgaudinėjimas ir eilinė materialiojo pasaulio chimera! Jeigu žinios
nepritaikomos, jos neduoda konkrečių, akivaizdžių rezultatų, jų nešiotojas vis
dar randasi Morfėjaus glėbyje – miega.
Todėl,
jei nenorime jungtis į išorines primetamas programas, pirmiausiai prisiminkime,
kad mes patys esame savo gyvenimo pradžių pradžia ir valdymo centras. Tik iš
šio centro gali sklisti impulsai, galintys pakeisti ir harmonizuoti mūsų
gyvenimą, nes tik mes patys žinome, kas mums yra geriausia. Tarkime sau "taip”,
grįžkime į save, įsiklausykime, ko gi mes iš tiesų norime šiame gyvenime, kam
esame talentingi ir gabūs.
Kai
mes darome savarankiškus sprendimus, aplinkybės mūsų jau nebeveikia, mes patys
kuriame tas aplinkybes. "Aš norėčiau” ir "aš renkuosi” – du skirtingi
suvokimai, įtakojantys mūsų gyvenimą. Jei mes norime kažko, įtakoti aplinkos,
tai jau ne mūsų noras. Asmeninis pasirinkimas – tai tas, kuris ateina iš
širdies, tai gilus troškimas, kurio siekiame, nežiūrint į jokias išorines
aplinkybes. Mes tiesiog jaučiame, kad tai yra tikra.
Galiausiai
mūsų vidiniai polinkiai ir talentai vistiek pasireiškia gyvenime pomėgiais,
tereikia išdrįsti veikti plačiau. Tai nereiškia, kad turime eiti ir versti savo
gyvenimą aukštyn kojomis, tereikia užduoti sau klausimus – ką ir kaip norėtume
daryti šiame gyvenime, kas mums atneša džiaugsmą. Yra toks energijų sąveikos
dėsnis: kai mes tampame koncentruota (centru) spinduliuojančia energija (jėga),
mes iš išorės pritraukiame tokias pačias energijas (panašus pritraukia panašų),
kurių pagalba (sąveika) kuriame tokią realybę, kokį impulsą siunčiame iš
centro.
Viskas
išties paprasta, tereikia tapti tuo jėgos centru, bet tam reikia tą jėgą
sukaupti, nes, kaip žinome, silpni impulsai neveikia, jie tiesiog išsisklaido.
Taigi, supraskime pirmiausiai savo tikruosius troškimus ir kaupkime jėgą jų
realizacijai: kai troškimas bus aiškus ir stiprus, būtinai ateis ir atitinkami
impulsai iš išorės, kurių dėka suprasime, kokia linkme judėti siekiant savo
tikslų.
Todėl
pradžiai nusimeskime kiautus ir išorinius apribojimus ir mokykimės daryti savo
pasirinkimus. Išmokime pasirinkti pirmiausiai smulkmenose – taip įgysime
pasitikėjimo. Pradžiai "pasitreniruokime” su smulkesniais (bet mūsų!!),
sąmoningai pasirinktais norais: ką norime valgyti, kaip šiandien apsirengti, ką
norime veikti laisvalaikiu, su kuo norime, su kuo nenorime bendrauti ir pan. Tam,
kad išmoktume daryti svarbius gyvenimo pasirinkimus, turime pamatyti
pasirinkimo įgyvendinimo mechanizmą kasdieniniuose smulkiuose pasirinkimuose.
„Ne
revoliucijos, gudrios, protingos, socialistinės, komunistinės sąjungos ar pan.,
išgelbės žmoniją, o dvasingumas ir vienijanti sąmonė.
Į
klausimą, ką daryti žmogui, matant vykdomas piktadarystes, atsakymas tik
vienas: elkis su kitais taip, kaip norėtum, kad elgtųsi su tavimi; nustok
daryti tai, ko nenorėtum, kad tau padarytų.
Sakoma:
viena kregždė neatneš pavasario, bet nejaugi dėl to, kad viena kregždė neatneš
pavasario, neskristi, o laukti tai kregždei, kuri jaučia pavasarį? Jei taip
lauks kiekvienas pumpuras ir žolytė, tai pavasario niekada nebus. Taip ir mums,
atkuriant dievišką teisingumą, nereikia galvoti, pirma aš ar tūkstantoji kregždė…
„Supraskite,
kad jūs nesate gimę būti nei vergais, nei kitų žmonių valdovais, jūs esate
laisvi žmonės, bet laisvi ir išmintingi tik tuomet, kai vykdote aukščiausią
savo gyvenimo įstatymą.
Šis
įstatymas jums atviras, tereikia atmesti jį slepiantį melą. Tai meilės
įstatymas, ir jo vykdymas – aukščiausias gėris.
Ieškokite
savyje tik vieno: meilės augimo, ryžtingai išgyvendindami: klaidas, nuodėmes,
aistras – viską, kas trukdo meilės išraiškai – ir jūs patikimiausiu būdu
tarnausite žmonių gerovei.
Pašvęskite
savo gyvenimą šiam džiaugsmingam darbui, tik pradėkite tai daryti – ir jūs tuoj
pat suvoksite, kad tik tame viso žmogaus gyvenimo prasmė ir kad tik tai skatina
visų žmonių gerovę.
Meilė,
tikra, besąlygiška, vienijanti žmones, pažadina kiekviename aukščiausio
gyvenimo pradmenis. Supraskite, kad žmonių gerovė tik jų vienybėje, o vienybė
negali būti pasiekta prievarta." Pagal L. Tolstojaus raštus, straipsnį
"Prievartos įstatymas, meilės įstatymas”, rašytą 1908.
Tai
tuo pačiu atsakymas bukiems tvirtinimas, kai kurių „nušvitusių", kad Tiesa
pasensta. Tikra tiesa, kad Tiesa nekinta…
Vienybės
principas persmelkia visą mūsų gyvenimą. Jis vienija visus ir viską. Būtent šis
vienijantis faktorius leidžia gyvuoti pasauliui kaip vientisam organizmui.
Šio principo nesuvokimas sąlygoja sąmonės
apribojimą, susvetimėjimą – kuomet žmogus užsisklendžia savyje ir tampa
egoistiškas. Tuomet jis nejaučia, kad šis pasaulis ir kitos būtybės yra jo
paties sąmonės pratęsimas.
Tik
mūsų asmeniniai pasirinkimai iš širdies gilumos gali iš mažos pasitikėjimo
savimi sėklelės užauginti nuostabų genijaus žiedą. Išdrįskime tik pasirinkti –
patys, be įtakos. Tuomet būsime laimingi ir rodysime užkrečiantį pavyzdį
aplinkiniams, ir bus dar daugiau laimingų žmonių, iš kurių tik ir gali gimti laiminga
visuomenė.
gyvenimas-ne sausainis saldus kai kam tenka ir kartus kasnis, kad kitam kliūtų saldesnis ............................. "neturėkite kitų dievų........"-tai pats svarbiausias dievo įsakymas domėkitės viskuo, bet savojo tikėjimo neišsižadėkite niekada
Straipsnius reikia skaityti atidžiai, neskubant, jaučiant, tada atsiveria kiekvieno žodžio mintis-esmė... kaip tą padaryti nenaudojant asmeninės prizmės recepto dar nežinau, bet tikėkimės kad kada nors :)
Beje,ačiū,Virgi,už dar vieną nuostabų,išsamų straipsnį. Neįtikėtinai paprastais žodžiais pateiktos "instrukcijos",kaip atskirti tikrąsias savo vidines vertybes nuo primestų įtikinimų-dogmų.
Patarčiau ir filmuką pažiūrėti, kuris viską tai puikiai iliustruoja. Tiesiog tarsi specialiai sukurtas, nors kai rašiau straipsnį, dar jo nebuvau matęs, atsirado būtent tada, kada man jo prireikė, "atsitiktinai" žinoma, kaip jau daugybe kartų.
Gera vakareli. Kilo ivairiu minciu manyje paradas..ir tylioji jau nebeaktyvioji programine - Ego puse snabzdejo ,ir jau ganetinai aktyvi dvasine ramybe rimojo..bet visgi nutariau nebetylet ,nes patyriau asmeniskai :) Nors man jau kai kurie dalykai savaime aiskus ir iprasti ,kitiems tai dar neatrastas bauginatis nezinomybes vingis.Pasidalinsiu vienu is ju ,tai bus finansine nepriklausomybe ,siame koncentruotame ,margame sociume..Seip zmoguj pinigu nereikia daug ,svarbiau kita ,tai samoningai suvokti ,kad ju nepritruks.Labiau svarbu koks poziuris ir siekiai..jei poziuris paprastas ,o siekiai ne materialus ,mes igauname automatiska sekmes ikrova.Taigi visi manau girdejote apie ne tik musu valdzios ,ziniasklaidos aptrimituota sistema - MMM ,tikslesnis pavadinimas - Savitarpio pagalbos kasa. Daug neaiskinsiu kodel ji buvo juodinama ir ivairiais budais niekinama ,kaip aferizmo pinkles ,ibauginant visuomene kuri prirista prie banku sistemos. Tiesiog kam reikia supras :) Nes negalima maisyti suktis karminiame rate nepasiruosusius iseiti is rupesciu ,problemu per suvokima individus..Si sistema smarkiai gan auga nesustabdomai ,negatyvaus presingo bangos silpsta..Kaip ir visur ,taip ir joje vyksta issivalymas kuris nesenai buvo ,kai uzklysta godus zmogus su mintim pralobti ,visi zinom kas ivyksta ,toks zmogus atsinesa savitos energijos ir nori nenori ivyksta perkrovimas..kagi ir 2012 ji startavo daug svaresne ,tobulesne..o ir samoningumas esanciu dalyviu nepalyginamas :) As nesiruosiu aiskinti ,teisintis..tiesiog mana patirtis rodo ,kad pries tai turi pats pajaust ,susidomet..paziuret yra nemaza info ,video..suprast ,kad ateini visu pirma padet kitam..o toliau..kas nores ,galesiu padet iveit ,bet domekites ir rinkite info patys:) Demesys manas akcentuojamas i dvasine kuryba..tai tokia stai ta naujos eros pradzia :)