Sveikinu jus.
Šiandien mes paliesime vieną iš nuostabių temų. Labai savalaikės temos:
„Aukščiausieji mokytojai, kodėl jie ateina į Žemę.
Puikus klausymas.
Pradžioje apsispręsime, kas yra tas Aukščiausias mokytojas? Šiuo terminu
naudojasi čia Žemėje – patys Mokytojai greičiausiai nenaudotų šio termino. Jei
jums pasiseks ant tiek, kad jūs susitiksite su Aukščiausiuoju mokytoju, tai
vargu jis, ji ar jie prisistatys tokiu būdu. Suprantate, tai ne laipsnis, tai,
pagal savo esmę, vibracijų dažnis. Todėl jūs juos suvoksite kaip Meistrus, kaip
tuos, kurie pilni išminties, o jie iš savo kuklumo, niekada jums neprisistatys
tokiu būdu. Yra ir išimčių šiose taisyklėse, kadangi žmonija šiame pasaulyje
pagrinde neturi kuklumo, kokią turi Mokytojai. Atsitinka ir ankščiau atsitikdavo,
kad žmonės išsako nepagarbą Mokytojams. Iš vienos pusės žmonės negalėjo
atpažinti mokytojų, iš kitos – žmonijos kelyje atsirasdavo ir melagingi
mokytojai ir ne žmonių kaltė, kad juos apgaudinėjo. Todėl žmonės dažnai žiūri į
tuos, kurie save vadina Mokytojais, ar neša savyje skirtingus mokymus, su
nepasitikėjimu. Tačiau ir esant kuklumui, būna laikai, kai koks nors Mokytojas
gali paprašyti kreiptis į jį, nors
laikinai, kaip į Mokytoją-Meistrą. Ne dėl to, kad jis aukščiau už kažką kitą,
ne. Kalba eina apie pagarbą.
Tiems, kas stojo į
prašviesėjimo kelią, kas pradėjo savo pakilimą, reikėtų kreiptis į juos tokiu
būdu, be jokių priekaištų.
Taigi, Aukščiausias
Mokytojas – žemiškas terminas. Mokytojas-Meistras – tai tas, kas įvaldęs
dauguma žemės plokštumų ir išmatavimų. Žemėje egzistuoja keletas išmatavimų ir
pasaulių ir Mokytojas-Meistras pažino juos visus. Jei, netgi Meistro-Mokytojo
pasirinkimas yra nebūti kokiame nors iš pasaulių, ar iš vis nebūti Žemėje, jis
bet kokiu atveju suvokia išmatavimų egzistavimą, jų susiliejimą ir susimaišymą,
siūlių vietas ir susijungimo linijas, kur išdėstytos praėjimo durys ir langai,
o kur perdangos ir įspėjimo signalai, kaip lengvai ir saugiai judėti tarp jų.
Juk egzistuoja netgi saugumo koridoriai, apie kuriuos jūs dabar šiek tiek
žinote, tiems kas truputį supranta kaip susiderina tarpusavyje pasauliai, rasti
juos nesudaro didelių sunkumų.
Mokytojas-Meistras,
tai tas, kuris žino viską apie žemę, kaip ji sudaryta, kaip struktūrizuota,
koks jos tikslas, Mokymas, o taip pat tai, kaip struktūrizuota pati žmonija.
Aukščiausias
Mokytojas ir Pakylėtas mokytojas – tai vienas ir tas pats. Pakylėtas Mokytojas
tai tas, kuris neseniai, taip neseniai, nors tai buvo prieš milijonus metų, bet
jau naujausioje istorijoje – neseniai pasiekė visus žemiškus gyvenimus ir stojo
į tarnavimo žmonijai kelią, kad vesti ją paskui save, mokyti ar bendradarbiauti
su žmonija jos pačios pakylėjime. Tokiu būdu, Pakylėtasis Mokytojas – tai tas,
kuris rišasi su Pakylėjimo Žemėje supratimu ir tuo, ką jūs vadinate
prašviesėjimu, kas padeda žmonijai eiti į tą tikslą, sekti tuo keliu, laiptais
į viršų per lygius, kaurai per įvairius langus, galimybes ir dažnius, į
prašviesėjimą. Tai yra Pakylėtasis mokytojas – tas kuris pasišventęs dirbti
žmonijai. Žemiško gyvenimo plokštumoje, Pakylėtieji mokytojai stengiasi
orientuoti savo energiją į tas sritis, kur daugiausiai susikoncentravę žmonės.
Aukščiausias
mokytojas nebūtinai surištas tik su viena žmonija ir vienu žemišku planu,
Aukščiausias mokytojas gali taip pat būti suprantamas kaip viso, bendras
mokytojas, kaip ir kito išmatavimo mokytojas, ar galite pavadinti kitos
civilizacijos atstovu, kito pasaulio.
Tačiau Aukščiausi
mokytojai ir Pakylėtieji daugumoje panašūs, jie nežiūrės vienas į kitą su
išdidumu, nes nevienas iš jų nėra pranašesnis už kitą, kiekvienas iš jų
vienintelis toks, skirtingas nuo visų. Egzistuoja ir kiti mokytojų tipai, kaip
sakysim jūsų angelai, arkangelai ir kiti. Taip, šie tipai yra jūsų mokytojai,
pas kiekvieną iš jų sava specializacija ir kiekvienas surištas su žmonija ir
jumis, pačiais įvairiausiais būdais.
Tačiau dabar
apsistosime tik ties Aukščiausiais mokytojais, Meistrais-Mokytojais ir aišku
paliesime klausymą apie Arkangelus-Mokytojus, bet jau kitame susitikime.
Taigi, Aukščiausieji mokytojai – tie, kurie
suinteresuoti Žeme. Ne tik žmonija, bet ir Žeme bendrai. Aukščiausieji
mokytojai apsijungia su Žeme ir jos judėjimu, su visu tuo, ką ji savyje turi.
Ir jus taip pat esate to proceso dalimi. Taigi, galite dabar paklausti patys save:
ar galėtumėte, sugebėtumėte jūs tapti
Aukščiausiais mokytojais? Tai labai subtilus klausymas ir į jį verta
atsakyti. Daugumoje atvejų atsakymas bus „ne", tačiau, egzistuoja dalelės ar
jūsų pusės, kurios, nepriklausomai žinote jūs ar ne, prisipildo išmintimi ir
tampa panašios į Mokytojus. Pas tas ypatingas jūsų pačių dalis – ypatingi,
žymiai gilesni santykiai su Aukščiausiais mokytojais kadangi jos juda ta
kryptimi. Aukščiausiųjų mokytojų santykiai su tomis jūsų dalimis, prasidėjo
žymiai anksčiau nei jūs pradėjote gyventi šį gyvenimą. Aukščiausieji mokytojai
kreipiasi būtent į tą jūsų dalį – tačiau tai pritaikyta ne visoms Būtybėms.
Taigi Aukščiausieji
mokytojai ateina į Žemę tam, kad suteikti palaikymą ir skatinti žmoniją.
Skatinti – tai visai ne tas pats kas padėti. Meistras-Mokytojas skatina
procesą. Meistras-Mokytojas gali būti suinteresuotas pirmiausiai Žemės
apsijungimu ir kaip to šalutiniu produktu, žmonijos apsijungimu.
Kas liečia žmoniją,
ją galite vertinti kaip didžiulį organizmą. Taip – jūs, individualaus mastymo
procesas, individualizuota siela, turinti valios laisvę, bet tuo pat esate
didelio kūno dalimi – žinių, atradimų kūno, kuris pats yra Žemės bioritmų
dalimi.
Visa tai yra Žemės
dalimi ir dalimi to, ką savyje gali nešti Mokytojas ar Mokymas.
Meistrą-Mokytoją, sakant jūsų kalba, galima pavadinti archeologu, tačiau
suinteresuotu ne kiek jūsų Žemės istorija, kiek tuo, kokiu būdu Žemė tampa vieta,
kur ruošiasi pagimdyti, kokias gyvybės formas. Toks mokytojas jums gali
suteikti pagalbą. Tačiau tai visiškai ne tas pats, kas padėti jums šiek tiek
pasislinkti į priekį, nes visa tai savaime bus dalimi to didelio tyrimo,
supratimo kokiu būdu pasireiškia gyvybė ir kokiais banginiais dėsniais ji juda
savo žemės įsikūnijimo rėmuose. Todėl, skatinti jus – tuo pačiu skatinamas ir
Mokytojas, kuris taip pat skatins tuos, kas eis šio projekto keliu.
Žmonija pamiršo apie
tai, kas ji yra ir kam egzistuoja, todėl, kada ji mato prieš save Mokytoją, ji
tarsi puola jį, tikėdamasi pagalbos, kartais reikalaudama pagalbos ir kartais pasityčioja
erzinasi, jei jų prašymai nėra išpildomi. Tai kažkas panašaus, kaip skęstantis
žmogus įsikimba į plaukiką profesionalą, tikintis kad tas jį išgelbės ir
ištemps prie kranto. Apie tai žino mokytojai ir Aukščiausieji mokytojai. Jie
neturi žmonijai užuojautos tame kas ji yra ir kur juda.
Tai, kad mokytojas
lieka nežinomas, nereiškia kad jis neišties rankos, ar nepaduos balso.
Paprasčiausiai žmonijai geriausia gauti tą pagalbą iš nežinomo. Suprantate,
kada suteikiama pagalba žmogui nuo nežinomo, jis greičiau mokosi ir iš to
patiria pamokas; gauna jam suteiktas galimybes, o ne pagalbą.
Suteiktos galimybės
yra tai, kas vadinama žiniomis, žinių kūnu, kuris tuoj pat duodamas žmogui, tam
kad žmogus iš karto galėtų pradėti naudoti tas žinias pagal savo nuožiūrą. Tai
vadinasi „galimybių suteikimu".
Tokiu būdu mokytojas
suteikia galimybes žmogui ar mokiniui, leisdamas jiems greičiau judėti į
priekį, sąmoningai pasirenkant ir atsimenant, kas jie tokie ir kokias žinias
jie neša savyje. Matote, tai žymiai skiriasi nuo pagalbos suteikimo ir kažkuo
panašu į išgyvenimą. Žmogui žymiai geriau gauti galimybes, norint žmonijai
judėti toliau į priekį. Ar gali galimybių suteikimo procesas vykti be anonimiškumo?
Taip, bet tada jau bus visiškai kitoks veiksmas, tai greičiausiai vadintume
skatinimas. Skatinimas ar iniciacija tai ne drąsos išbandymas ar kažkas
panašaus. Skatinimas – galimybė pademonstruoti tai, ko žmogus išmoko. Todėl,
jei žmogus įsisavino suteiktas jam galimybes ar pasiekė naują supratimo lygį,
skatinimas gali duoti žmogui galimybę parodyti, kuo jis sugebėjo tapti ar ko
pasiekti. Iš kitos, žmogaus pusės, skatinimo procesas gali pasirodyti sunkumų
periodu, bet ne būtinai bus būtent taip. Suprantate, mažiau kūrybingi žmonės suras
ir mažiau kūrybingus sau palyginimus, pavyzdžiui drąsos išbandymas. Bet tai iš
tikro ne taip svarbu.
Žmogus gali
paprasčiausiai pademonstruoti savo sugebėjimus, atlikdamas tą patį ką ir
Mokytojas, tai yra puoselėti kažką, automatiškai įrodys profesionalumo ir
mokėjimo lygį. Tiesa, pas žmoniškosios giminės atstovus būna baimės,
atsiskleidžiant prieš savo gentainius, pasakojant jiems apie tai, kad jie
praeina prašviesėjimo procesą ar savotišką praktiką ir ryšium su tuo nori
pasiūlyti jiems savo pagalbą. Vietoje to žmonės sau išranda visus tuos drąsos
patikrinimus, kai atsiradę ypatingai sunkiose sąlygose, jie būna priversti
suvokti kokius tai daiktus žymiai greičiau, nei paprastomis sąlygomis.
Matote, yra didžiulis
galimybių skaičius, gauti išminčiai iš Mokytojų. Vėliau, priklausomai nuo to
kaip žmogus mokosi pas savo Mokytoją, jis pats nepastebimai virsta Mokytoju.
Taigi, mokytojai,
priklausantys tai kategorijai, nusileidžia į Žemę – jie nepriklauso Žemei. Jie
ateina į Žemę iš savo laisvės, kurioje jie patys laisvi nuspręsti, kur eiti.
Daugelis iš jų daugiau domisi kokiu tai konkrečiu išmatavimu, ar tuo kaip
pasireikšti tuose išmatavimuose, ne tik Žemėje bet ir kituose pasauliuose. Jums
turbūt įdomu ar gali Mokytojas atpažinti kitą Mokytoją? Atsakymas bus taip. Jie
atpažįstą vienas kitą per vibracijas, pagal asmenybės organizacijos lygį. Jie
skiria vienas kitam jų lygį atitinkančią pagarbą. Be pripažinimų egzistuoja
taip pat ir skirtumai – kiekvienas iš jų pamatys kitame, ko jam trūksta. Jie
aišku ne šauks „ klausyk, juk mes baigėme vieną ir tą pačią akademiją" , kaip
tai darytumėte jūs, sutikę savuosius. Ne, tie žmonės pažiūrėję vienas į kitą,
pamatys ypatingą pagarbos lygį, už visa tai kas buvo jų sukaupta, ar už tai ką
jie atiduodavo kitiems, dalinosi. Mokytojas niekada nebus priešininkas kitam
Mokytojui, nepriklausomai nuo to iš kur jie atėjo. Tiesa, kartais atsitinka
taip, kad Mokytojai tampa didelio skausmo priežastimi, jei žiūrėti iš jūsų
stebėjimo taško ar jūsų akimis. Bet kitas mokytojas, galimas daiktas sugebės
pažiūrėti į tą širdį ar į tą būtybę ir
pamatyti tai.
Taigi,
Meistrai-Mokytojai ateina į žemę vedami pačių įvairiausių priežasčių: kai kurie
ateina kad stebėti, kiti atvirkščiai, kad bendradarbiauti, asistuoti žmonijai,
visai žmonijai, nes visur puikiai žinoma, kad Žemė, jos būsena, vieta, kokia ji
tampa – yra labai sunki buvimui joje. Taip, turbūt teisinga apie tai pasakyti
dabar – būti Žemėje sunku, nelengva atvykti į trijų išmatavimų pasaulį, dabar
tai jums kažkas panašaus į kliūčių įveikimo mokyklą, kančių ir kančių įveikimo
mokykla, išėjimo už jų ribos. Iš esmės tai didis prašviesėjimas. Tai iššaukia
trečias išmatavimas, tuo atveju, jei žmogus nesilaiko atitinkamo atsargumo,
greičiausiai jį atmes atgal, nei pastums į priekį. Todėl ir egzistuoja
Mokytojai, kurie čia tam ir atėjo, kad bendradarbiauti tame procese, padėti
žmonijai atsiminti, kuo ji yra ir kodėl dabar Žemėje.
O dabar susimąstykite
ir atsiminkite apie tai, kad atrodote kaip žmogiškos būtybės. Tikrąja prasme
jūs ne žmonės, jūs tik šviesos atspindys ir vibracijos, į kurias jūs patys save
įtraukėte, jūs šviesos tankis jūsų pačių sukurtame kūne, jūs jūsų gyvenimo
tikslas. Ir visa tai kas liečia jus pačius, galima priimti kaip iliuzija.
Visa tai tik dabar
jums yra realybė. Bet tai laikina realybė, tai vaidmuo, kurį jūs vaidinate, tai
vienintelė savo prigimtimi scena, kuri buvo pastatyta specialiai tik jums. Tai
aukščiausio apmokymo universitetas panaudojant žemiausias vibracijas. Turbūt
teisinga būtų išsireikšti taip: kuo Žemėje žemesnės vibracijos, tuo daugiau
galimybių jos suteikia studijavimui. Būtent dėl tos priežasties tiek daug sielų
ateina į Žemę.
Taip pat jūs turite
žinoti, kad Mokytojai ar Aukščiausieji mokytojai tuo pat metu yra ir mokiniais,
kokiame tai savame lygyje, savo pažinime ir judėjime. Taip pat kaip jūs esate
mokytojai kitiems.
Taigi
Meistrai-Mokytojai, Mokytojai tai tie, kurie sugebėjo atsikratyti nuo to
aklumo, nuo tų sienų, taip pat kaip ir nuo būtinumo jas išsaugoti ir neštis su
savimi ateityje. Pas juos daugiau nėra abejonių sekti savo dažniu, nėra
pavojaus būti mažesniu, nei jo vidinė būtybė ir todėl daugiau nėra būtinumo
iliuzijos pratęsimui – nei tamsos, nei šviesos iliuzijose. Tik švytintys ir
spindintys, būtent taip jūs juos ir suprantate ir būtent taip jūs juos
atpažįstate kaip Aukščiausius mokytojus.
Kaip jūs galvojate ar
galėsite atpažinti visus Mokytojus, jei jie jums prisistatytų? Ne, ne visada.
Kartais jums tai pasiseks, kartais jie pasireikš kaip istorinės asmenybės, tam
kad atkreipti jūsų dėmesį,- o visai ne tam kas tapti populiariu jūsų laike.
Kartais atsitinka, kad net keletas Mokytojų gali būti vienos kokios nors
istorinės asmenybės apvalkale.
Tokiu būdu tie, kurie
istoriškai yra jūsų Mokytojai, daugumoje nebuvo viena-vienintelė būtybė.
Istorija daugelį kartų kartojo pati save ir jūsų sakmės, jūsų istorinės
fantazijos ir archeologiniai pasakojimai kartojosi daug kartų, vis dėl naudos
jums, iki tol kol pati istorija jums netapo aiški, iki tol kol nebuvo nustatyta
pagrindinė varomoji jėga ir idėja. Kas liečia žmoniją, daugumas iš tų žinių
tapo akmeniu, o ne šviesa, todėl šiandien tie patys Mokytojai gali pervertinti
savo roles tam, kad duoti jums naują , skirtingą nuo dabartinio supratimą ir
kitą Mokymą.
Prašviesėję mokytojai
ateina tam, kad skatinti jus ir vesti jus prie jūsų pačių prašviesėjimo – tam,
kad jūs išmoktumėte matyti ne jų šviesą, o savo nuosavą šviesą, ne jų
švytėjimą, savo nuosavos šviesos charakteristikas. Ir kada jūs einate ta
linkme, jūs einate atitinkamu keliu ir to kelio pasirinkimas visada turi būti
jūsų nuosavas.
Ne būtinai Mokytojai
gali ateiti kaip lyderiai. Gali būti paprasti žmonės, labai paprasti. Jie
savyje neša atitinkamą kryptį ir jau nuo jūsų priklauso pastebėsite ją ar ne, bus
ta kryptis naudinga eiti ar ne. Meistrai-Mokytojai kaip ir yra tokio tipo
būtybės, jie ateina į Žemę tam, kad suteikti skatinimą vykstantiems joje
procesams, ypatingai susijungimo momentais. Aukščiausieji mokytojai visada yra
Žemėje ar šalia jos. Niekada nebus momento kada Žemė taps be Mokytojų ar
Mokymų.
Chemija, Žemės
vibracijos pritrauks kažkokius tai vienus Mokytojus ir tuo pat metu nepritrauks
kokių nors kitų. Kiekviena epocha turi savo būdus kviesti vienus ar kitus. Kaip
suprantate, vienos epochos pabaiga ir kitos pradžia neša su savimi didžiulę
gausą Mokytojų, didžiulę įvairovę skirtingų galimybių, nes epochų sanduroje,
atsiranda daug skirtingų vibracijų, iš kurių galima išsirinkti sau, pasireiškia
skirtingos kryptys. Tokiu pat būdų, su skirtais tikslais atsiranda ir didelis
kiekis Mokytojų esančių Žemėje, atėjusių iš skirtingų pasaulių. Tame tarpe,
daugumas ateina iš tų pasaulių, iš kurių atėjo ir pati žmonija, kadangi pati
jūsų siela, jūsų būtybė ateina iš skirtingų vietų, skirtingų žvaigždžių ir
žvaigždžių sistemų, įvairių planetų, sistemų, pasaulių. Ir nors ateidami visi
jūs imate žmogiškų būtybių apvalkalą, iš tikro jūs ne visi esate žmogiški.
Kas yra nežemiška
būtybė, kas ji yra, jei ne tuo, kad ji paprasčiausiai kilusi iš kitos
žvaigždės, iš kito pasaulio? O jūs įsitikinę kad patys kilę būtent Žemėje? Ne,
ne taip, jūs visi tik svečiai Žemėje. Dar daugiau – praktiškai visi esantys
žemėje yra tik svečiais. Yra tik keletas Žemiškų būtybių, esančių Žemėje žymiai
ilgesnį laiką nei kiti. Yra taip pat ir ypatingi skirtumai. Egzistuoja žmonės kurie
yra kituose pasauliuose ir kurie tuose pasauliuose yra žymią laiko dalį.
O dabar pabandysim
atsakyti į kai kuriuos jūsų klausymus, padėsiančius jums įsigilinti į temą.
Ar tiesa, kad
daugumas Mokytojų kilę iš Plejadų žvaigždyno? Ar tiesa, kad tie kurie ateina iš
Plejadų žvaigždyno yra aukščiausieji genetikai? Ir kad iš tikro jie sumaišė
savo DNR, savo išpuoselėtą ir žymiai tobulesnę DNR su jūsų ir su jūsų
galimybėmis, kažkokiems specialiems tikslams? Ar tai tiesa?
Taip, būtent taip.
Kokiam tai skerspjūvį, kokiu tai laipsniu. Bet daugumas istorijų, kurias jūs
girdėjote apie tai, kad tai įvyko dėl kažkokių priežasčių, neatitinka tikrovės.
Įsivaizduokite sau, kad jūs sužinote apie tai, kad kažkas iš gyvūnijos
karalystė atstovų – banginiai ar delfinai, kuriuos jūs suvokiate artimais sau,
atsidūrė ant išmirimo ribos ir nėra jokių abejonių. Ką jūs tada padarytumėte
kad juos išgelbėti? Tam, kad sustabdyti jų išmirimą, išgelbėti jų grožį,
išmintį ir protą? Ko jūs nepadarytumėte dėl jų? Todėl, kada Plejadžių
žvaigždyno gyventojai suprato, kad žmonija yra labai įdomiame ir ypatingam savo
vystimosi Žemėje periode, jie taip pat suprato ir suvokė, kad egzistuoja
nenuginčijama ir labai didelė galimybė to, kad žmonija neišgyvens toje
būsenoje, kurioje ji yra dabar. Ir ji yra pavojuje. Pavojus jai gresia nuo pat
pradžių, nuo pat žmonijos egzistavimo pradžios jūs jau buvote pavojuje. Ir tada
jie savaip, su savo nuosavais tikslais ir sugebėjimais, ne taip tobulai, kaip
tai galima padaryti kitose sąlygose, dėl daugumos žmonių gėrio, pradėjo kurti
ypatingas sąlygas, kokią tai formulę, kurios pagalba žmonija galėjo išgyventi.
Ir jie sukūrė mutacijas, jie pagimdė kažkokius tai alcheminius pasikeitimus ir
mutacijas, kurie sukūrė skirtumus tarp žemės žmonių ir tų, kurie pusiau buvo
hibridai, kas yra genetiškai modifikuota būtybė.
Tačiau aš jums sakau,
kad daugumoje atvejų tai buvo žmonijos gėriui, tame nebuvo jokio ypatingo
praradimo, bet kuriuo atveju, jis buvo nesulyginamas su tuo, kas galėjo įvykti
kitose sąlygose. Ir tai tapo žmonija.
Tai jus neišgelbėjo
nuo likimo, todėl kad jūs dar nebuvote žmogaus kūne, bent jau ne pilnai. Bet
jūs suvokėte tai, jūs žinojote kad egzistuoja Žemė ir kokie jai gresia pavojai.
Žmonijos istorija pasikeitė, ji keitėsi kelis kartus. Tai ką jūs vadinate
sąmonės istorija – iš tikro tai skirtingi, labai skiriantys vienas nuo kito
istorijos fragmentai.
Kodėl gi jūs nežinote
ir negalite žinoti visą jūsų istoriją pilnumoje, su visais jos fragmentais? Tai
surišta su tuo, kad skirtinga istorija skirtingai atrodo, skirtingais laiko
tarpais. Kartais jie pilnumoje skiriasi nuo to, ką jūs galite įsivaizduoti. Kad
kažkas yra klaidinga, kažkas teisinga, ne tame reikalas. Ne, paprasčiausiai
gyvenimas egzistuoja skirtinguose įsivaizdavimuose. Skirtinguose laiko
perioduose. Nes istorija nėra linijinė, nuosekli. Kitaip sakant, ne visi metai
sekė vienas paskui kitą. Vieni metai palikdavo kitiems. Ir daugelis įvykių vyko
skirtinguose išmatavimuose, skirtingu laiku ir po to susimaišydavo į vieną.
Todėl labai sunku linijiniu protu aprašyti kažką, kas nėra linijiniu. Labai
sunku akių pagalba apibudinti tai, kas yra nematoma fiziniame pasaulyje, tai
kas vyksta ne fizinėje realybėje. Tai jums atrodo neįmanoma, tai jums atrodo
išeina už įmanomo ribų, jūs tuo paprasčiausiai netikite.
Dabar supraskite, kad
kada jūs matote atvaizdą danguje, tai ne visada įsitikinę tuo, kad jie ateina
iš kitų pasaulių. Jūs nenorite tuo tikėti, todėl kad jums apie tai nepapasakojo
reikiamu būdu. To pasekmė yra, kad jūs suprantate, bet nejaučiate savęs
komfortiškai su tomis žiniomis ir netikite. Jūsų sąmonės istorija yra kokia tai
prasme ne tai, kad būtinai manipuliacija, bet tik ištraukos, iš skirtingų
istorijų, kurios vyko kažkada Žemėje ir kurios dalimi buvote jūs.
Žemėje egzistuoja
simboliai, kurie ją daro stipresnę, kurie jai duoda gyvybinę jėgą. Tai netik
mūsų planetos resursai, naudingos iškasenos, taip pat tai medžiai ir gėlės, visa
tai kas randasi ant jos. Žemė taip pat savotiškas simbolis. Joje yra simboliai
kurie sielų maistas, kurie pagimdo pačios Žemės architektūrą. Tie simboliai
taip pat yra Žemės maistas. Reiškia, kad žmogiška siela sugeria tuos simbolius,
ji atsimena juos, mato juos ir kažkokia prasme naudojasi jais tam, kad pratęsti
savo ilgaamžiškumą. Žmonijos ilgaamžiškumas tęsiasi ir iš esmės tai yra kaip
garantija, kad žmonija neatsidurs ties išmirimo riba.
Egzistuoja taip pat
tokie Mokytojai, kurie ateina ir išeina, tačiau ir jie siūlo savo mokymus
žmonėms. Buvo užduotas puikus klausymas. Ar genetikos meistrai, tie išėjūnai iš
Plejadų planetų, kada nors grįš?
Taip, jie grįš. Bet
ne dėl tų pačių tikslų, ne tam kad patikrinti kas vyksta čia Žemėje, ne tam kad
šiaip atsilankyti šioje planetoje. Koks gi bus jų tikslas, kai jie grįš į Žemę?
Jie yra žmonių šeimos dalimi ir jie dalinai priklauso Žemei, jie atidavė dalį
savęs Žemei ir žmonijai, taip kaip jūs galite dovanoti kokia tai dalį savo
organizmo žmogui, kuriam to labai reikia, bet vis tiek išlaikysite ryšį su ta
organizmo dalimi, prisirišimą su juo. Taip ir jie pririšti prie Žemės. Bet jie
buvo išrinkti, sakau aš jums, tam kad prisirišti prie jūsų, jie nenori pažeisti
kokius nors dėsnius, bet kokiu atveju išlaiko ryšį su jumis. Jie čia yra tam,
kad padėti jums, kad suteikti paramą šiame besitęsiančiame gyvenime.
Meistrai,
aukščiausieji Mokytojai neapriboti šio pasaulio galimybėmis. Daugumas iš jų
randasi čia, atėję iš tų vietų, iš tų planetų, iš tų pasaulių, apie kuriuos jūs
net negirdėjote. Ir jie negali būti kokios tai istorijos, apie kurią jūs
girdėjote, dalimi, todėl kad jūs netgi negalite įsivaizduoti istorijos. Taigi,
kaip jūsų nestebintų, jiems visiškai be skirtumo, kas įvyks 2012 metais. Tai
tas įvykis, kuri žmonija pati sugalvojo, sakau aš jums, prigalvojo dėl savęs ir
jis savaime aišku yra neįdomus tiems, kas ateina čia iš kitų pasaulių. Nors
natūralu, kad tai vyksta Saulės sistemoje, mūsų Galaktikoje ir surišta būtent
su šia epocha.
2012 metai – tai metai, kurie įvyks Žemėje ir
kurie surišti su jūsų metų skaičiavimu, su jūsų atskaitos sistemomis. Tie metai
artėja prie mūsų ir jūs artėjate prie jų savo nuosavoje atskaitymo sistemoje,
todėl tai surišta tik su jūsų kalba, su jūsų simboliais, su jūsų praeitimi, su
jūsų ateitimi.
Bet tai dar yra jūsų
istorijos dalis, jūsų sąmonės istorijos dalis. Tai, kas keičiasi, kai pradedate
žiūrėti į save kitaip. Tai būdinga Žemei, tai būdinga žmonijai ir kol kas žmonijos
Mokytojai pripažįsta šią problemą ir kalba apie ją. Todėl, kad tas 2012 metų
fenomenas jums turi svarbią reikšmę. Toks reiškinys išvystytas tik žemėje. Taigi,
jūs kokia tai prasme švenčiate savo žemišką šventę ir ta šventė absoliučiai skiriasi
nuo to, ką galvoja kituose pasauliuose ir jiems visiškai be skirtumo.
Tą reiškinį jūsų
mokytojai pripažįsta ir jūs gaunate skatinimus, vadovaujančius nurodymus,
surištus su ta data, su tuo skaičiumi. Ir mes, Gaja ir jūs – toliau nagrinėsime
tą temą, nes iš tikro egzistuoja anomalijos, kurios surištos su tuo reiškiniu
Žemėje. Tai bus daroma tam , kad padėti jums, nes jūs žmonija pasirinkote tą
laiką, tuos metus, tą langą tam, kad kolektyviai pasislinkti į sekantį
egzistavimą, praeiti tą langą. Jūs kviečiate mokytojus tam, kad jie padėtų jums
tai atlikti. Todėl šiuo metu yra didelis kiekis Mokytojų atėjusių į Žemę.
Mokytojo tikslas nėra
vesti jus paskui save, jo tikslas yra prabudinti jus, tam kad jūs paskui save
vestumėte žmones. Jiems reikia pažadinti jūsų lyderiavimo sugebėjimus, būtent
to sieks tikrasis mokytojas.
Mokytojai neskiria
specialiai daugiau dėmesio tiems, kurie yra linkę prie valdžios, turi lyderio
savybių. Iš tikro jie skiria daugiau dėmesio tiems, kas nori daugiau matyti,
daugiau pažinti, pasistūmėti pirmyn.
Kiekviena planeta
turi savo nuosavą tikslą. Žemės tikslas yra nešti mokymą meilės ir užuojautos
keliu. Kad atspindėti tai kas yra tobula, per tai kas tobula nėra. Aukščiausias
Žemės tikslas yra – nešti prašviesėjimą, net jei jis ateina per kančias.
Tačiau mokytojai ir
Aukščiausieji mokytojai nemato jūsų kančių. Jie nežiūri į jus su gailesčiu. Ir
kada jūs klausiate: „Na kodėl jie matydami kaip mes kenčiame, kodėl mums ne
padeda?", iš tikro visai ne taip. Jie nemato kad jūs kenčiate, jie nesupranta
kad taip yra.
Jie mato jūsų sielos
pasirinkimą, neribotas galimybes, tai kas yra amžinas kūrinys, jie mato
pasirinkimą kurį jūs padarėte prieš šį gyvenimą, šio gyvenimo eigoje ir tai
darysite po šio gyvenimo. Ir nė vienas iš tų pasirinkimų jiems neatrodo kančia.
Išimtį sudaro ta jūsų dalis, kuri galvoja apie save, kaip apie žmogišką būtybę.
Būtent ta dalis gauna meilę ir kančias tik už tai, kad žiūri į save kaip
žmogišką būtybę ir nieko daugiau.
Kas tai yra kančia? Kodėl
mes meldžiamės, o jie mums nepadeda? Bet prašo tik ta žmogiška jūsų dalis, kuri
nėra siela. Siela sako: „ Ne, ačiu, bet viską aš galiu padaryti pati." Tada
Mokytojų, esančių šalia skleidžiama šviesa padės jums atsiminti, kas jūs iš
tikro esate, padės pritraukti išmintį, kuri jau yra jūsų. Todėl aš jums sakau,
kad Meistrai būna šalia dažniausiai tik tam, kad priminti jums, nes jūs jau
patys esate Meistrais, nes jūs patys sukūrėte šią Žemę, šias erdves ir šį
gyvenimą.
Jūs patys sugebate ir
turite visas galimybes praregėti, pradėti kažką veikti, tapti žmogumi, kuris
gali pamatyti savo viduje tą ryškią Šviesą. Tik kažkokia jūsų dalelytė žino,
kad ta savybė yra jūsų bet kuriuo momentu.
Taigi, mokytojai
paprasčiausiai atspindi jūsų šviesą. Jūs nematote jų šviesos, jūs matote savo
atspindėtą šviesą. Paprasčiausiai įjunkite savo šviesą, pakeldami vibracijų
dažnius, pradėdami matyti kaip galima toliau, nors kažkiek toliau, kad pamatyti
atsispindinčią šviesą, kuri atsispindėjusi grįžta pas jus. Ir geriausias būdas
tai pasiekti – viską priimti per širdį, o ne protu. Nes širdis kažkiek toliau ir
giliau surišta su siela. Protas daugiau suinteresuotas ta istorija, kurią jis
pats sau pasakoja, su tuo vaidmeniu, kurį jis vaidina. Širdis atvirkščiai, mažiau
dėmesio skiria tam vaidmeniui. Ji nenori savęs dalinti į daugelį sluoksnių. Širdžiai
žymiai paprasčiau daryti tai ką ji moka geriausiai – mylėti be atodairos, be
jokio apmastymo to, kaip pasidalinti ta meile ar yra ta meilė išskirstyta.
Pabaigai norėčiau pridurti nuo savęs ir nuo Motimos
Gajos artėjančių švenčių proga. Taigi būkite tikrais žmonėmis, būkite tokie
kaip mokytojai, niekada neteiskite kitų, turėkite užuojautą visoms būtybėms, nepriklausomai
nuo to kaip jos save suvokia. Mylėkite, kada bendradarbiaujate vienas su kitu,
mylėkite vienas kitą ir pasistenkite nepraleisti to 2012 metų lango, nors jau
žinote iš mano straipsnių, kad tai tik vienas iš daugelio langų, kurių dar bus.
Galite pasirinkti datas daugiau surištas su jūsų nuosavu gyvenimu ir dirbti su
jomis. Galite dirbti su Žeme ar dėl jos, su Mokytojais ar Mokymais.
Nepriklausomai nuo to kokį kelią pasirinksite, spindinčiai šviesai nebus
išimtis, kuri apšvies jus bet kuriuose jūsų pasirinkimo keliuose. Tikiu, kad 2012
metai atneš mums daug džiaugsmo, nes žmonija bunda, metų pradžioje vėl
sulauksime naujų energijų, ateinančių su 12-taja banga, bus daug ir kitų
svarbių dalykų, apie kuriuos informavo Metatronas. Taigi sveikinu jus su
artėjančiomis šventėmis. Tebūnie taip... |