Emocinis kūnas – antras suvokimo lygis. Šis lygis susijęs su emocinio
kūno pagrindinėmis problemomis: norais, valia, jėga ir seksualumu.
Emocijos – tiltas tarp proto ir kūno. Jos jaučiamos abiejų, bet
kontroliuojamos arba proto, arba tiesiogiai sielos. Iš visų būtybės lygių,
emocinis kūnas – labiausiai neteisingai suprantamas. Tai bandytojas, tiriantis
gyvenimą. Visos fizinės ligos, 90% kyla iš
emocinio kūno.
Iš tikro, emocijos yra nei pozityvios, nei negatyvios. Visa gyvenimo
patirtis neutrali. Būtent protas vertina patirtį kaip pozityvią ir negatyvią.
Kiekviena emocija – paprasčiausiai energija judesyje. Emocijos – skirtingo
intensyvumo energetinė patirtis. Jei kūne jos jaučiamos nekomfortiškai, tai
ženklas, esančio kažkur nesusibalansavimo. Vietoje to, kad teisti nekomfortišką
pojūtį, jūs jį ištirkite, jis visada turi savyje išgydomą pranešimą.
Pas visus mus būna pakilimai ir kritimai. Tai sąžininga, netgi žmonėms,
pretenduojantiems į tai, kas vadinama,
visada būti palaimos būsenoje. Paprasčiausiai, jų pakylimai ir kritimai
išreikšti ne taip ryškiai. Emociniai svyravimai tampa problema, kai dominuoja
virš sąmonės. Tai reiškia, kad žmogus įstrigo emociniame kūne ir nesugeba
susibalansuoti su kitais būtybės lygiais.
Atrodo kai kurie žmonės pastoviai yra depresijos, pykčio,
nepasitenkinimo, kaltės ar jaudulio būsenoje. Daugumas metodų, kurie moko
atsikratimo nuo tokių pojūčių, neprasiskverbia į tos problemos esmę. Tai vyksta
todėl, kad mes nematome pilno vyksmo paveikslo.
Iš esmės, negatyvios emocijos – tai reakcija, į kažką mūsų sąmonėje.
Tai gali pasileisti įvykiu mūsų gyvenime, arba išėjimu į paviršių iš
programavimo sluoksnio, ar apribojimų pasąmoniniame prote. Jei mes, į kažką tai
reaguojame nekomfortinėmis emocijomis, paprastai tai vyksta todėl, kad pas mus
yra vidinis programavimas ar įsitikinimai, neharmoningi su esama situacija.
Jausdami negatyvą mes galime išreikšti jausmus ar juos slopinti. Jeigu
mes išreiškiame negatyvą, paprastai jis apnuogina slopinamos medžiagos
sluoksnius, esančius tiesiai po juo ir suteikia supratimo ir išgydymo kažko, iš
mūsų praeities, galimybę. Jei mes slopiname negatyvą, jis pridedamas prie
egzistuojančių programavimo sluoksnių pasąmonėje, arba sudaro naują sluoksnį virš
jų, jau egzistuojančių sąmonėje.
Emocijas galima jausti, bet neišreikšti, jei jų išreiškimą mes laikome
netinkamu. Tai išlaiko jas suvokime ir jos neprisideda prie pasąmonės
sluoksnių. Bet jos neišsilaisvina iki tol, kol neranda išėjimo pasireiškimui.
Slopinimas vyksta tada, kai jausmas teisiamas kaip nenorėjimas. Jei mes
išstumiame emocijas į pasąmonę, jos tampa suvokimu ir atrodo, kad mums pavyksta
išvengti diskomforto. Tačiau reali kaina, kurią už tai mes sumokame, didžiulė.
Slopinimo metu dalis sąmonės, gaunanti slopinamas emocijas, tampa nebetinkama
kažkam tai kitam. Dabar jos pastovus darbas – išlaikyti jausmus iki tol, kol
jie neišeis į paviršių ir nebus išlaisvinti.
Emocijų integracijos raktas (emocinio kūno išlyginimas su likusia "aš’
dalimi, kad ji dirbtu harmonijoje) – visada mylėti ir priimti savo emocijas,
rasti atitinkamas priemones jų išreiškimui. Griežtų moralinių taisyklių ir
sąlygotumų visuomenėje, tai nelengva. Paprastai, geriau rizikuoti išsireiškimu
nevietoje, nei persipildyti jausmais.
Emocijų slopinimas kūne sukuria energetines blokuotes. Gyvybinės jėgos
energija negali judėti į tas kūno sritis, kur užstringa emocijos. Organai,
esantys tose srityse, palaipsniui pradeda funkcionuoti neteisingai ir
nusilpsta. Senėjimas ir daugumas chroniškų ligų – visada emocinio kūno problemų
rezultatas.
Aptikta, kad emocinė energija saugoma ląstelėse, įtakojančiose DNR
struktūrą ir kūno cheminę sudėtį. Išlaisvinti emocijas iš ląstelių galima
psichoterapijos, rebefingo, meditacijos ir kitų treniruočių pagalba.
Nė vienas išgijimas nebus pastovus iki tol, kol neleisite laisvai
reikštis emocijoms. Tačiau paprasčiausias išreiškimas neintegruoja emocijų.
Turi būti priėmimas ir supratimas jų.
Išvalyti pasąmone nuo griaunančių programų galima įvairių psichologinių procesų
ir emocijų išreiškimo būdų pagalba. Paprastai tai reikalauja nemažo laiko tarpo
ir didžiulio asmeninio išsivalymo siekio.
Jei prislopintos medžiagos sluoksniai sėkmingai integruoti, į tuos
pasąmonės sluoksnius, kurie anksčiau buvo užimti negatyviomis emocijomis,
galima užprogramuoti pozityvias automatines reakcijas.
Noras.
Egzistuoja plačiai išplitęs religinis
įsitikinimas, kad nuo norų reikia atsikratyti. Taip, norų nebūvimo būsena
egzistuoja, ji veda prie proto ramybės, žymiai aukštesnio suvokimo. Tai
ekstazės būsena, bet jos negalima sukelti priverstinai, bandant pakilti
aukščiau už norus. Laikyti norų būvimą mažiau norimu, nei norų nebūvimą,
reiškia papulti į labai skausmingus spąstus. Kaip ir viską, astrališka
gyvenime, norus reikia mylėti ir priimti taip, kad su jais galima būtų mokytis.
Norai nėra blogai. Jie – būtina evoliucijos dalis. Kai norai slopinami, jie
virsta aistra, kas yra griaunama. Beveik visos aistros – tai norų slopinimas.
Paprastai aistra – tik kaukė, slepianti realų norą, kaip ir su aistra
saldumynams, už kurios slepiasi meilės noras.
Į norus galima žiūrėti kaip į būdus, kuriais naudojasi valia, kad
paprašyti to, ko ji nori. Iki tol, kol jūs netapote aukšto išsivystymo,
išreikšti kažką tai egzistavime labai sunku, jei pradžioje pas jus neatsirado
noras. Valia naudojasi noru, kad pažadinti mus veiksmui, jeigu noras pakankamai
stiprus, veiksmas labiau skubotas. Jei visi būtybės lygiai pakankamai
subalansuoti, norai normalūs ir sveiki. Norai tampa griaunančiais tik tada, kai
mes išeiname iš išsilyginimo. Destruktyviniai norai visada rodo į tai, kad mes
nepriimame kažkurios savojo "aš” dalies.
Pavyzdžiu, savižudybė – daugiasluoksnė liga, įskaitant valią, protą ir
kūną. Jei noras slopinamas, valia nepatenkinta, kadangi protas ignoruoja valios
bendravimo būdus. Palaipsniui žmogus pasiduoda ir praranda valią gyventi. Jei
viskas vyksta sąmoningai, žmogus gali bandyti nusižudyti. Jei viskas vyksta
pasąmonėje, žmogus papuola į fatalų nelaimingą atsitikimą arba "sudaro”
kontraktą mirtinai ligai.
Iš esmės, norai slopinami dėl visuomenės sąlygotumo ar tėvų autoriteto.
Pavyzdžiui, jei jums visada norėjosi būti dailininku, o tėvai sakė, kad tuo jūs
negalėsite užsidirbti pakankamai pragyvenimui, tampate gydytoju, galite
prarasti gyvenimo valią, atmesdami savo meninius norus.
Valia
Valia kai kuriose knygose apibūdinama kaip moteriškas ar magnetinis
Kūrinijos polius, o dvasia kaip vyriškas ar elektrinis Kūrinijos polius.
Kažkokia tai prasme dvasia įdvasina, valia jaučia. Dvasia ateina
per protą – valia per emocijas. Dvasia mato Kūriniją, valia ją jaučia. Dvasia
kuria, valia suvokia.
Sveikame žmoguje dvasia ir valia turi būti subalansuoti. Tačiau,
patriarchalinis pasaulis, kuriame mes gyvename, ignoruoja valią ir tai išsilieja
emocinėmis problemomis. Jei dvasia siekia judėti greičiau, valiai būdinga
judėti lėčiau. To rezultatas, daugumas žmonių nekantrūs, bando priversi valią
veikti pagal dvasios idealus.
Jėga
Valia ima dvasios idėjas ir naudojasi emocijomis, norais, kad pabudinti
veiksmui, būtino idėjos pasireiškimui pasaulyje. Daugumas žmonių jaučia savo
bejėgiškumą pakeisti pasaulį mylimu reikšmingu būdu. Bejėgiškumo jausmas
atsiranda valios slopinimo ir ignoravimo pasekoje. Mus mokė, turėti jėgą –
blogai. Tokio tikėjimo reikalauja visos pasaulinės religijos. Mes žiūrime į
stiprias figūras politinėje arenoje ir matome, kaip jie piktnaudžiauja savo
jėga. Todėl, mes pradedame galvoti apie jėgą, kaip apie kažkokį blogį.
Pati jėga yra neutrali. Ji – paprasčiausia energijos aktyvacija ar
potencialas, stovintis už kūrybinio poreikio. Jei valiai neleidžiama save
išreikšti, už idėjų stovės labai mažai energijos. Jei jūs skaitote valią kažkuo
blogu ar neteisingu, jūs paimate gyvybinę jėgą iš emocinio kūno ir pas jus
daugiau nėra energijos savo norų pasireiškimui.
Neteisingas jėgos panaudojimas išauga iš sekančių įsitikinimų: kad
gauti tai, ko mums reikia, mes turime daryti spaudimą kitiems. Toks
įsitikinimas atsiranda dėl to, kad mes nepatenkinome vaikystės norų, arba mus
gėdijo ir priversdavo tikėti, kad mūsų norai neteisingi.
Seksualumas
Seksualinė energija – pati galingiausia energija emociniame kūne.
Didžiąją žmonijos istorijos dalį, ji buvo labiausiai slopinama iš visų
energijų, dėl esamos jos jėgos. Seksualinius pojūčius reikia mylėti ir priimti,
nežiūrint į tai, ką apie juos galvoja visuomenė. Kaip jūs žinote, netinkami
seksualiniai pasireiškimai įvyksta seksualinių norų slopinimo pasekoje. Jei
seksualiniai pojūčiai priimami, jie su laiku išsivysto į viso kūno patirtį,
vietoje to, kad likti tik genetaliniais pojūčiais. Kai seksualinė
energija kyla kūnu aukštyn, vietoje to, kad nusileisti į genetalijas, atsiranda
absoliučiai kitas pojūtis. Tai vadinama Tantra joga arba Kundalini joga,
priklausomai nuo naudojamos technikos. Kundalini – tai Motinos Žemės moteriška
energija, kylanti stuburu susijungimui su dvasia.
Jausmo emocijos
Tarp emocijų ir jausmų yra skirtumas. Žodis
"jausmas” naudojamas aprašyti fizinius kūno pojūčius, intuityvius prabudimus ir
kitus įspūdžius. Emocijos – konkretūs energetiniai paternai emociniame kūne. Iš
tikro, tarp proto, emocijų ir kūno nėra skirstymo.
Emocijos būna pirminės ir antrinės. Antrinės emocijos – pirminių
emocijų kombinacijos. Be to, egzistuoja skirtingi emocijų laipsniai. Pas vieną
ir tą pačią emociją yra aukštai pasislinkę lygiai ir lygiai, esantys atmesti ar
prislopinti. Pavyzdžiui, pyktis pirminė emocija, turi labai stiprią formą –
neapykantą ir dalinai prislopintą formą – nepasitenkinimą.
Nors kaltė - tai jausmas, nėra emocija. Tai būtybės, sudarančios gėdos
ir baimės emocijas, būsena.
Ego
Trečiasis sąmonės lygis – intelektualinis,
loginis, racionalus protas. Tai ego, "aš” prasmė, asmenybė, žemiškas atvaizdas
to, kuo jūs galvojate, kuo esate. Tai "aš”, teisiantis mintis ir jausmus,
tikintis, kad yra būtybė, atskirta nuo visos likusios Kūrinijos.
Daugelyje populiarių dvasinių mokymų, ego pašalinimas, siūlomas kaip
"aš” išlaisvinimo būdas. Pagal mane tai klaida, kadangi ego būtinas tam, kad
funkcionuoti pasaulyje ir skirti skirtingus lygius, išmatavimus, erdves ir
laiką.
Pas kiekvieną žmogų yra du "aš”: ego – "klaidingas” arba
"įsivaizduojamas” "aš” ir siela –
aukščiausias arba tikrasis "AŠ”. Tam kad atskirti, apie ką kalbama tekste,
skirtingai pažymėjau, mažomis raidėmis ego "aš” ir didelėmis sielos "AŠ”
Ego funkcionuoja linijiniame laike ir naudojasi pasirinktinio suvokimo
procesu. Tai reiškia: siekia fokusuoti suvokimą į vieną dalyką laike, nuosekliu
būdu. Tai sukuria savo versiją laiko, kurį aš vadinsiu psichologiniu laiku.
Toks laiko suvokimas įsijungia į žaidimą kas kartą, kai jūs įsivaizduojate
laiko intervalą tarp praeities ir ateities. Kaip jūs žinote, psichologinis
laikas kintantis. Jeigu jūs kažkuo tai užsiėmęs, laikas bėga labai greitai, jei
liūdite, atrodo kad minutė tęsiasi amžinybę.
Aukščiausiasis AŠ (siela) funkcionuoja akimirksnio laike. Tai suvokia
daugelį lygių ir išmatavimų vienu metu ir yra sąmonės būsenoje, be pasirinkimo.
Vienintelis aukščiausiajam AŠ egzistuojantis laikas – tai laikas DABAR. Kai
prasidės ateitis ,Tai dar vis bus laikas DABAR. Aukščiausias protas – tai
tiltas, tarp aukščiausiojo AŠ ir žemutinio aš.
Atsiskyrimas ir baimė
Tai dažniausiai suvokiama, kaip atsiskyrimas
nuo Dievo. Ką mes turime omenyje, sakydami atsiskyrimas nuo Dievo? Jeigu Dievas
– tai viskas, kas yra, tada neginčytinai, negalima būti atskirtam nuo visko,
kas yra. Viskas Kūrinijoje yra Vienio dalimi. Tačiau, galima tikėti, kad
išorinis pasaulis egzistuoja nepriklausomai nuo jūsų sugebėjimo, būti jo
dalimi. Nors šiuolaikinė fizika įrodė, kad stebėtojas veikia į stebimą, daugelis
žmonių pragyvena savo gyvenimus, tarsi žmonės – paprasčiausi varžteliai,
gigantiškoje mašinoje ir visiškai nedaro poveikio pačiai mašinai, o jei ir
veikia, tai labai mažai.
Tikėjimas tuo, kad mes – nežymi kosmoso dalis, pritraukia prie mūsų tą
patirtį. Mes jaučiame savo bejėgiškumą, pakeisti savo gyvenimo įvykius ir
aplinkybes, kaltiname save už nelaimes ir taip vadinamus "atsitiktinumus”.
Tikėjimas į atsiskyrimą – baimės priežastis. Mes bijome, todėl kad
tikime: kažkas išorinis gali pakenkti, sužeisti, sukelti skausmą ir kančias. Be
atsiskyrimo nuo pasaulio pojūčio, mes jaučiame atsiskyrimą nuo savo tikrojo AŠ.
Mums neapsakomai sunku, įsiklausyti vidinio vadovavimo. Mes pralaimime,
bandydami atskirti ego vadovavimą nuo sielos, kiekvienas iš kurių pastoviai mums
sako, fizinių ir emocinių kūnų pagalba. To pasekoje, mes prarandame sugebėjimą
daryti tai, kas yra geriausia mūsų interesams. Todėl, mes bijome to, kas mūsų
viduje.
Baimė – tai emocija ir emocionali būsena. Baimės energija vienu metu
egzistuoja visuose keturiuose būtybės lygiuose. Neginčytina, baimė – iliuzija,
bet tos iliuzijos prigimtis tokia, kad kuo daugiau mes ja tikime, tuo stipresnė
ji tampa.
Kaip ir bet kurioje asmeninio augimo technikoje, kuo giliau jūs įeinate
į pasąmonę, tuo stipresni išgijimo efektai. Tai rodo, kad jus pradėjote
problemos sprendimą nuo pagrindų. Jūs nenužudote medžio (baimės) nupjaudami
šakas. Reikia pašalinti šaknis. Kuo arčiau jūs priartėjate prie šaknų, tuo
sunkiau medžiui išaugti vėl.
Prieš tai, kol jums pavyks atsikratyti baimės, jums reikia pamatyti jos
emocinį aspektą ir išstudijuoti jo pranešimą. Baimė – nebūtinai bloga, ta
apmokanti įranga naudinga iki tol, kol jūs gaunate pranešimus. Kai baimės
daugiau nereikia, ją reikia išlaisvinti su meile, suvokiant jos iliuzinę
prigimtį.
Kaip baimės šaltinyje pašalinti jos šaknis? Akivaizdu, tai negalima
atlikti, bandant ją apgauti, arba su racionalaus proto pagalba. Iš tikro, bet
kuris bandymas išeiti už baimės ribų taps nesėkmingas, jai į tas pastangas
kokiu tai būdu bus įtrauktas ego. Kadangi, baimė – ego produktas, kad baimę
integruoti, reikia išeiti iš ego.
Kad pašalinti baimę, reikalingas aiškumas ir ramumas. Iki tol, kol yra
baimė, aiškumo negali būti. Tai yra todėl, kad baimė pagimdo mintį, o mintis
sudaro dar daugiau baimės. Taigi, kas atsiranda anksčiau ir nuo ko pradėti?
Atsakymas toks: abu atsirado vienu metu, kai buvo sukurtas ego. Todėl pradėti
reikės būtent nuo ego. Ego yra proto dalis, interpretuojanti, atitinkamai
atsiskyrimo modelio, gyvenimišką patirtį. Toks modelis ego viduje paleidžia
įvykius, kurie įamžina atsiskyrimą.
Pojūčiai sudaro atmintį. Atmintis sukuria mintį. Mintis sudaro baimę.
Baimė sukuria prisirišimą. Prisirišimas sukuria skausmą. Pradžioje mes galime
neigti ar slopinti skausmą, bet anksčiau ar vėliau jis su jėga išsiverš į
paviršių, sukurdamas nemalonias gyvenimo patirtis. Nemaloni gyvenimo patirtis
kaupiasi atmintyje ir baimės ratas pradeda sekantį ciklą.
Kad nutraukti tas grandines, reikia išeiti iš baimės rato ir pažiūrėti
į jį iš žymiai aukštesnės perspektyvos. Lengviausia ir tiesiogiai tai galima
atlikti etape "mintis sukuria baimę” . Kai jūs į ką nors žiūrite su pilnu
suvokimu, minties nėra, yra tik pilnas dėmesys. Daugelyje knygų aptariamas
proto apraminimo procesas, skiriant daug
dėmesio sąmonės judėjimui. Meditacinis, dėmesingas protas sustabdo mintį. Kai
nėra minties, nėra ir baimės, kadangi ratas pertrauktas.
Akivaizdu, pieš pasiekiant tokią būseną, jums teks pažiūrėti baimei
tiesiai į akis. Kas įvyksta, kad baimei jūs skiriate visą dėmesį? Panagrinėsime
žemiau.
Įrodymas, kad baimė yra iliuzija.
Tiesa – tai kas yra iš tikro bet kuriuo momentu. Iliuzija – tai, kas
atrodo, bet iš tikro neegzistuoja, bet kuriuo momentu. Baimė – tai išsisukimas,
noras pabėgti arba pasipriešinimas tam, kas yra iš tikro.
Jei duotuoju momentu jūs žiūrite į kažką tai su visa vienybe ir tai
egzistuoja, tai, pagal apibrėžimą, tiesa. Jei tai dingsta, ar iš tikro to nėra,
- iliuzija. Jei jūs žiūrite į baimę su visa savo vienybe, tuo momentu jūs
daugiau neišsisukinėjate ir nebėgate nuo tiesioginio žvilgsnio į tai, kas
vyksta. Tada, pagal apibrėžimą, baimės nėra. Taigi, baimė – iliuzija, iš tikro
neegzistuojanti.
Vienintelis būdas išsklaidyti baimės iliuziją – nustoti išsisukinėti,
priešintis ar bijoti pažiūrėti į tai, kas realiai yra jūsų sąmonėje ir
pasaulyje kiekvienu momentu. Tai reiškia būti sąmoningo suvokimo būsenoje,
žymiai aukštesnio proto, aiškaus proto.
Baimės išsklaidymas galimas mentaliniame lygyje, bet baimė taip pat
egzistuoja kaip emocija. O emocijas reikia priimti ir pamilti, prieš tai, kai
galima bus jas integruoti.
Teisimas
Teisimas – ego veikla, kai jam leidžiama imti viršų virš sąmonės.
Teisimas visada bazuojasi praeities patirtimi. Teisimo problema – įamžina
atsiskyrimą.
Tas, kas teisia, atsiskiria nuo to, ką teisia kaip blogą, neteisingą,
netinkama. Teisimo emocijos paprastai nepripažįstamos ir slopinamos, sukuriant
daug problemų. Teisiančios "aš” dalys – pagrindinė asmeninio augimo užstrigimo
priežastis. Kada mes teisiame, mes uždarome protus nuo to, ką teisiame, į tuos
dalykus pažiūrėti iš naujo. Kad nutraukti baimės ir kitų ego spąstų ratą,
reikalingas naujas įvertinimas. Negalima atsiverti naujam, kai protai aptemdyti
senu teisimu. Teisimas tampriai surištas su kalte.
Neigimas
Kitas įprastas atsiskyrimo
aspektas – neigimas. Neigimas – mechanizmas, išlaikantis atsiskyrimą. Jei jūs
nuteisėte kažką (patį save) kaip netinkantį ir jaučiate savo kaltę, paprastai,
iškilęs diskomfortas yra neigiamas. Mes išstumiame diskomforto jautimą į
pasąmoninį protą, kur jis pūva, o mes džiaugiamės, kad viskas gerai.
Kaip ir su baime, geriausias būdas išeiti iš neigimo – eiti į žymiai
gilesnius lygius, pažiūrėti savo neigimo struktūrą ir pamatyti, kaip giluminiai
sluoksniai sukuria paviršutinius. Šis procesas nereikalauja ilgų psichoterapinės
analizės metų, o tik nuoširdaus noro susitikti akis į akį su kiekvienu aspektu.
Ir žinoma, su meile.
Atsisakymas žiūrėti į vidinę ir išorinę realybę, atskiria nuo realybės
ir atima galimybę konstruktyviai spęsti problemas.
Ego reguliavimas
Sveikas ego nuolankiai tarnauja
aukščiausiajam AŠ arba sielai. Nuo jų jis gauna instrukcijas ir jas vykdo
fiziniame pasaulyje. Normalioje būsenoje, ego neužstringa svarstymuose ir
teisimuose. Svarstymai ir teisimai atsiranda tik tada, kai ego kontroliuoja, o
ne paklūsta sielai.
Išplečiant suvokimą, kad įjungti žymiai
aukštesnius "aš” išmatavimus, jus pamatote ego savo tikroje perspektyvoje. Ego
– mechanizmas, skirtas reaguoti trimačiame pasaulyje. Kadangi ego –
individualaus "aš” prasmė, tai paliktas pats sau, jis viską matys kaip
atsiskyrimą. Taigi, jeigu jūs suvokiate save tik kaip ego, tai tada jūs
tikėsite ir tuo, kad esate atskirtas visos likusios Kūrinijos. Savęs suvokimas,
su tikrąja savo esme (siela), tada jūs daugiau savęs nematysite kaip atskirto
nuo visų kitų, nuo gyvenimo, o ego puikiai tarnaus keliaujant gyvenimu.
Ego padeda atskirti asmenines erdvės ribas
nuo kitų erdvės. Tie, kurie nenustato asmeninių ribų, dažnai kažka priima iš
kitų žmonių ir supančios aplinkos. Jų auros tampa "purvinos” ir netvarkingos,
jiems labai sunku galvoti patiems. Tokie žmonės siekia priimti masinio proto
minties formas. Daugumas masinio proto minčių nukreipta į išgyvenimą, saugumo
paiešką, konkurenciją, gobšumą, aistrą, baimę ir apsaugą.
Sveikas ego atskirs save nuo tokių
nepageidaujamų savybių. Jūs negalėsite efektyviai padėti kitiems, jei patys
įklimpsite į tai, į ką įklimpę kiti. Pretenduodami į savo asmeninę erdvę, jūs
kviečiate savo Aukščiausiąjį AŠ arba sielą, kad jie jus apgintų, nuo neharmoningų
rasinio proto energijų. Tada sielos išmintis leis jums nuspręsti kuri rasinio
proto informacija jums naudinga, o kuri ne.
Jeigu ego, arba racionalus protas nėra
pusiausvyroje, jis tampa daugumos šiuolaikinio pasaulio problemų priežastimi.
Teisiant ir neigiant emocijas, ego dažnai tampa "aš” slopinimo dalimi. Taip
pat, tai yra "aš”, programuojančio pasąmoninį protą dalis. Ego – nėra
pasąmoninio proto sinonimas, kadangi sąmoningas protas apima viską, ką jūs
suvokiate, o jūs ne visada suvokiate ego.
Pats geriausias būdas suprasti, kuo užsiima
jūsų ego – suvokti jūsų programavimą, apribojimus ir tikėjimų sistemą.
Programavimas
Jeigu jūs norite, kad kompiuteris vykdytu
užduotis, būtina jam parašyti programą. Tas pats sąžininga ir žmogiškajam
biokompiuteriui. Į smegenis informacija patenka pojūčių pagalba ir saugojama
atmintyje. Visa gyvenimiška patirtis, įvykiai, mintys, jausmai ir vaizdiniai
įrašomi atmintyje. Jei informacija patenka atsitiktinai, atsiranda chaosas.
Tačiau jei informacija pateikiama tvarkingai, ji tampa programa. Mus pastoviai
bombarduoja informacija. Pirmas jausminis įspūdis, kurį mes gavome gyvenime,
atsiranda gimimo momentu.
Programos saugomos fiziniame kūne.
Pavyzdžiui, kai jūs gimėte, gal būt pajutote nekomfortišką jausmą pilve,
vadinamu alkiu. Kai motina davė pieno, tas jausmas pasikeitė kažkuo maloniu.
Pas jus atsirado programa, kad fizinio skausmo pavertimas į malonumą vyksta
maisto pagalba.
Programa – tai kristalizuotas tikėjimų
rinkinys, kurį valdo "aš” su tikslu paleisti atitinkamas reakcijas atsakant į
gyvenimiškas situacijas. Pavyzdžiui, jei kas nors jums prisistato, pas jus yra
programa, kuri sufleruoja : kad jums reikia ištiesti dešinę ranką ir paspausti
ranką to, kas prisistato. Neginčytinai, vienos programos naudingesnės nei
kitos.
Kaip atpažinti programas? Mes žinome, kad
dauguma programų subtilios ir sudėtingos. Dažnai skirtinguose sąmonės lygiuose
mes paleidžiame kelias programas iš karto vienu metu. Žymiai gilesnė programa
gali valdyti programą, esančia arčiau paviršiaus. Jei mes pastebėsime programą,
kuri mums nebetarnauja, mes norėsime ją pakeisti. Jei nenorima programa
palaidota po storu paviršutinių programų sluoksniu, mums reiks daug ką ištirti
savyje ir ją aptikti. Paviršiniais programas lengviau pakeisti nei
fundamentalias.
Pats geriausias būdas atpažinti programas –
pažiūrėti į veidrodį, kuris vadinasi "jūsų gyvenimas”. Jūsų gyvenimo patirtis –
tai visų jūsų programų suma. Jei jūsų gyvenimas vyksta 80% vadinasi 80%
naudingų programų jūs turite. Neveikiančios jūsų gyvenimo sritys parodo, kur
randasi neveikiančios, negatyvios jūsų programos ir kokios jos.
Apribojimai
Apribojimai – tai supanti aplinka ir
gyvenimiška patirtis, kuriuos jūs sukūrėte, savo programų pagalba. Nuo kūdikio
iki mažo vaiko augimo periode, mes įgyjame daug programų ir dėl daugelio
priežasčių. Jei tėvas mus mušė, kai mūsų poelgis neatitiko jo principų, tai
sudarė diskomforto jausmą. Taip mes suformavome atitinkamą idėją apie savo
poelgį, tai yra programą.
Tie, kas vaikystėje mums buvo patys
artimiausi, tapo mūsų apribojimų šaltiniais. Jų patirties, idėjų ir apribojimų
visuma, surinkti jų gyvenimo eigoje, apsprendė, kokia informacija mums buvo
įdiegta, kai mes buvome vaikai.
Svarbiausia, kad jūs matote įsišaknijusio
apribojimo prigimtį, suprastumėte to pagrindu suformuotą programą ir tai, ką ji
priverčia jus jausti. Atsiminkite; gyvenimišką patirtį jūs kuriate iš tikėjimų
ir programų. Iš esmės, jūsų programos ima
neutralius įvykius ir jų pagrindu sudaro emocines reakcijas.
Jūs galite pakeiti programavimą, bet
negalite pakeisti apribojimus. Tačiau, jūs galite suprasti apribojimus ir
nustoti būti jų vergais. Vietoje to, kad jausti save kaip auką, mes galime
išmokti suprasti, kaip tas apribojimas suformavo mūsų dabartinias reakcijas ir
atsakus.
Neginčytina, tai nelengva, reikalauja
kantrybės ir pasišventimo. Mus taip ilgai mokė slopinti ir neigti jausmus, kad
daugelis programų palaidota po šimtais apribojimų. Ir kiekvieno apribojimo
sluoksnio atvėrimui reikia laiko.
Pasikeitimai
Tikras saugumas ateina iš "aš” vidaus. "Aš”
turi sugebėjimą augti ir keistis harmonijoje su aplinka, sugebėjimu reikiamai
reaguoti į bet kurią situaciją. Ieškoti saugumo ne savajame "aš” – vadinasi
atiduoti savo jėgas kažkam tai kitam ir žinoma prarasti savo saugumą.
Jokie pinigai, valdžia ir jėga nepadės
užtikrinti tikro saugumo. Ir kol mes to nesuvokiame, mes toliau naikinsime
aplinką ir patys save. Mums reikėtų pakeisti programavimą, kuris tvirtina, kad
saugumas ir laimė ateina iš kažkur tai išorėje. Mums reikėtų suabejoti tikėjimu
tuo, kad geras darbas, geri tarpusavio santykiai ar geri namai yra mūsų
problemų išsprendimas. Mums reikėtų pakeisti pasaulio suvokimą. Turi pasikeisti
ir mūsų tarpusavio santykiai. Kaip mes galime išgydyti visą planetą, kai
negalime sugyventi su artimais žmonėmis?
Kad pajusti laisvę, reikia įvykdyti
revoliuciją savo mąstyme. Tikroji laisvė – tai būtybės, daugiau nesurištos
mentaliniais paternais, būsena. Kada mes išsilaisviname nuo programavimo (kaip
darbo), kuris daugiau nenaudingas, prasideda tikrasis mokymasis. Mes tampame
pačio savęs šeimininkais. Protas mūsų daugiau nekontroliuoja, mes juo
naudojamės tik kaip subtiliai sureguliuotu instrumentu suvokimui.
Mes sužinome, kaip iš atminties atsiranda
mintis, kaip susidaro baimė ir išgyventi kiekvieną naują momentą su šviežia
reakcija į situaciją. Tada mes laisvi ištirti nežinomą, performuodami senąjį
"aš”. Pasikeitimų baimė bazuojasi ant praeitų programavimų. Mums reiktų išmokti
aktyviai suvokti kiekvieną momentą, o ne paprasčiausiai veikti, užsėdusių
atmintyje apribojimų pagrindu. Atmintis prieinama kaip instrumentas, kada mums
jos reikia. Ji visada čia visu savo pilnumu. Bet ji negali dominuoti virš
sąmonės, jei reikia tiksliai suvokti.
Tikėjimų sistemos
Jei programa kartojama pakankamą kiekį kartų
su vienodu rezultatu, ji tampa tikėjimo sistema. Tikėjimo sistema – tai
tikėjimų rinkinys, besibazuojantis ant dažnai pasikartojančių programų.
Tikėjimo sistemos primena kompiuterio programines įrangas. Viskas ką mes žinome
apie save, iš esmės priklauso nuo atitinkamos tikėjimų sistemos. Mūsų sąmonė
pripildyta skirtingomis tikėjimo sistemomis. Kai kurios iš jų paviršutinės ir
atlieka minimalų poveikį musų gyvenime. Kaip jau sakiau, tikėjimai sukuria
realybę, tai yra gyvenimo suvokimo būdą.
Egzistuoja tūkstančiai tikėjimų ir tikėjimo
sistemų. Susikoncentruosime į pačias giliausias ir pačias pagrindines, kurios
veikia beveik kiekvieną žmogų.
"Aš nieko nevertas” Tas tikėjimas bazuojasi kaltėje ir sudaro gėdos emociją. Nevertingumo
tikėjimas ima šaknis nuo Kūrinijos pradžios. Istorija panašiai tokia: Kai
Dievas sukūrė žmogų, Apdalino jį laisva valia. Žmogus neteisingai suprato
laisvą valią ir jo veiksmai iškrito iš išsilyginimo su universaliais principais.
Jis pajautė kaltę ir gėdą dėl savo elgesio ir nusprendė esantis nevertas Dieviškos
meilės.
"Aš ne pakankamai geras(a)” Šis tikėjimas tampriai surištas su tikėjimu "aš nieko nevertas”. Jeigu
tėvai arba kiti laukia iš jūsų kažko tai, besiremiančio jų tikėjimo sistemomis,
o jūs nepateisinate vilčių, mes dažnai perimame šį tikėjimą. Bažnyčia buvo
pagrindinis blogietis, įtvirtinęs nuodėmės įdėję ir tvirtinantis, kad mes
nepateisiname vilčių. Pagrindinė tokio tikėjimo priežastis bazuojasi ant to,
kad Dievas reikalauja tobulybės.
"Gyvenimas –tai nusivylimas” Iš tikro, tai dalis ciklo, vadinamo "laukimas/nusivylimas/cinizmas”.
Mes visada kažko tai tikimės iš gyvenimo ir kada viskas įvyksta ne taip, kaip
mes tikėjomės, mes tampame cinikais ir laukiame ateityje pralaimėjimų.
"Gyvenimas – tai kova” Daugumai mūsų protėvių išgyvenimas tapo sunkiu reikalu. Pagrindinių
dėsnių nežinojimo pasekoje, baimė ir kitų suvaržymai, privertė daugumą
atsisakyti nuo savo jėgos ir pradėjo tikėti, kad jie – bejėgiai pėstininkai
gyvenimo šachmatų žaidime. Dabar, esant šiuolaikinėms technologijoms, galima
užtikrinti fizinį išgyvenimą visiems. Paradoksas, bet tikėjimas tuo, kad
gyvenimas – kova, pavojus musų išgyvenimui.
"Egzistuoja trūkumas”. Tikėjimas tuo skurdu ir trūkumu ima pradžią nuo Kūrinijos sukūrimo,
kada mes "iškritome iš palaimos”. Neteisingai suprasdami laisvą valią, mes
užmiršome kad Visata pilna beribės energijos. Mes pradėjome suvokti save kaip
piktybinės Visatos aukos. Trūkumo tikėjimas kyla nuo bazinio tikėjimo, kad mes
atskirti nuo Dievo, gerbūvio šaltinio ir kad vidinė ir išorinė realybės
atskirtos viena nuo kitos. Pats paprasčiausias to tikėjimo pasireiškimas, tai
gobšumas ir nesubalansuotas prekių ir paslaugų paskirstymas – veikla, kuri iš
tikro sudaro trūkumą.
Į visa tai, kas išvardinta aukščiau, tiki
tiek daug žmonių, kad tie tikėjimai laikomi tiesa. Labai pavojinga priimti ką
nors, kaip tikrą tiesą. Labai dažnai tikėjimas gali būti tiesa viename
išmatavime ir visai ne, kitame. Pavyzdžiui, gravitacija. Šis dėsnis pakankamai
realus trimatėje Žemėje, bet kosmose jis beveik nevaidina jokio vaidmens. Žymiai
aukštesniuose išmatavimuose, gravitacijos dėsnis pakeičiamas įvairiais žymiai
galingesniais principais. Pavyzdžiui, levitacija nepažeidžia gravitacijos
dėsnio, ji paprasčiausiai naudoja žymiai aukštesnius dėsnius, priešingus
gravitacijai. Tol, kol kažkas netampa tiesa visuose išmatavimuose, tai
neskaitoma absoliučia tiesa.
"Kūnas turi senėti ir mirti” . Tai būtų tiesa, jei entropijos dėsnis veiktų visoje Visatoje (kaip
ir tvirtina kai kurie fizikai). Tačiau, yra kitas dėsnis, sintropijos arba
atsistatymo principas, priešingas entropijai. Individai subalansavę irimą ir
atsistatymą, gali palaikyti sveiką jauną kūną amžinai.
"Dievas – tobula nesikeičianti meilė”. Žinoma, yra Dievo aspektas, kuris tobulas ir nesikeičia. Bet jeigu
Dievas – tai visa, tai irgi turi augti, vystytis ir keistis. Jeigu mes sukurti
pagal Jį, tai žmogaus sukūrimo momentu, pas Dievą turėjo būti visi žmoniški
bruožai. Jis turėjo būti piktas, liūdnas, pilnas baimės, pavydo ir kartais
klysdavo. Tas faktas, kad Jis mus sukūrė, nebūtinai reiškia kad jo evoliucija
baigta.
"Kad pasiekti dangų, reikia palikti
kūną”. Apribojimai atsiranda ne dėl to, kad pas mus
yra kūnas. Tai atsiranda todėl, kad neigiamas beribis būtybės aspektas. Užmiršę
savąjį Aukščiausiąjį AŠ, jūs užmiršote apie savo beribį aspektą. Tas aspektas
gali performuoti kūną į šviesos nešėją, daugiau nesurištą trimačiais
principais.
"Aš Dievas” Ir
taip ir ne. Jūs - Dievo dalis, galite sujungti savo sąmone su Dievu. Bet jūs ir
individuali siela, teisėtas dievas, turintis galimybę išsivystyti iki tokios
būsenos, kada galėsite sukurti ištisas Visatas. Tiksliau būtų: "Aš – Dievo
vaikas”.
"Skausmas neišvengiamas”. Skausmas – tai pasipriešinimas gyvybiškai jėgai. Taip pat, tai puiki
mokymo priemonė. Jei skausmas priimamas pilnai ir nėra pasipriešinimo, skausmas
persiformuoja. Būti kankiniu – nereiškia priimti skausmą. Kankinimasis – tai
tikėjimas į aukas, tai yra, jeigu jūs jaučiate pakankamai skausmo, Dievas jus
kaip nors apdovanos. Iš tikro, Dievas nereikalauja skausmo ir aukos. Jeigu jūs
visas savojo "aš” dalis priimate ir mylite, skausmo nebus.
"Aš negaliu visą laiką būti laimingas”. Nėra gerai reikalauti pastovios laimės. Reikia priimti tai, ką
jaučiate, nepriklausomai nuo to, koks tai jausmas. Bet tai nereiškia, kad būti
laimingu visą laiką neįmanoma. Tikėjimas tuo, kad gyvenime turi būti pakilimai
ir kritimai, atsiranda iš kaltės jausmo. Kaltė sako: jūs nenusipelnėte būti
laimingas ir už malonumus reikia mokėti. Jeigu jūs atkreipsite dėmesį į tai,
kas po pakilimo atneša kritimą, jūs pastebėsite, kad priežastis – kaltė ir
baimė. Jeigu jūs matote, kad atsiranda kaltė, jūs ją galite pašalinti iš savo
būtybės prieš tai, kol ji jus užvaldys. Jeigu jūs mylite tą savo "aš” dalį,
kuri bijo, jūs galite įtraukti ją į savo laimę. Laimė – tai natūrali būsena,
kada visos "aš” dalys yra išlygintos.
"Viskas yra meilė ir šviesa”. Jeigu jūs tikite tuo, nusiimu prieš jus kepurę. Daugumai žmonių tai
neigimo forma, kuri Žemėje sukūrė daugiau problemų, nei kas nors kita.
Prašviesėjimas neatsiranda tik iš priimtų malonių gyvenimo aspektų ir viso kito
neigimo. Tikroji meilė priima ir tamsą. Jums nereikėtų apsupti save tamsa ir
įleisti ją į savo būtybę, bet jums reikėtų priimti ją su meile. Čia yra
skirtumas. Aš galiu mylėti girtą besišlaistantį gatvėje ir skaityti jį lygiu
sau, bet man nereikia gerti kartu su juo. Jeigu manyje nėra teisimo ir neigimo,
tamsa paprasčiausiai tampa kontrastu, dualybės šokiu, o ne kažkuo tai piktu,
nuo ko reikia atsikratyti. Tikrasis blogis – tai neigimas. Dievas neutralus,
jis nekariauja su šviesos pagalba prieš tamsą, ar su tamsa prieš šviesą, jis
paprasčiausiai yra.
Konfliktas
Konfliktas kyla tada, kai kelios ar daugiau
"aš” dalys nėra išlyginime. Kitaip sakant, "aš” fragmentuojasi ir pasidalina į
skirtingas dalis, kurios nėra harmonijoje viena su kita. Fragmentacija įvyksta
tada, kai mes neigiame dalį "aš” arba priimame tikėjimą, idėjas ir koncepcijas,
neatspindinčias mūsų tikros prigimties.
Pati paprasčiausia konflikto forma – jausmų
ir emocijų teisimas. Šiame procese yra trys žingsniai. Pirmas: situacija
atsiranda tada, kai paleidžiama negatyvi emocija. Antras: mes teisiame emociją,
kaip nepageidautiną. Trečias: mes teisiame save, už tai, kad jaučiame negatyvią
emociją.
Jeigu mes pasiimame sau pilną atsakomybę už
negatyvias emocijas ir naudojamės jomis, kaip galimybėmis sužinoti apie
programavimą ir apribojimus, mes netampame antro ir trečio žingsnių aukomis.
Konfliktas atsiranda, kada mes teisiame savo emocijas ir teisiame save, už tai
kad jas jaučiame. Pavyzdžiui, jei mes jaučiame pyktį kada ji šalia, mes galime
nuspręsti: "Pyktis – tai blogai”; "Blogai jausti pyktį”; "Man nederėtų tai
jausti”. Toliau, mes dar daugiau fragmentuojame pakartotinu sprendimu: "Aš
– blogas žmogus, todėl kad toliau ant jos pykstu”; "Turbūt aš iš tikro sugadintas,
kad jaučiu būtent taip”; "Atrodo aš nelaimingas”. Ir štai, dalis kuri
jaučia pyktį yra konflikte su ta dalimi, kuri tai teisia.
Tai ant tiek svarbu, kad pateiksiu dar vieną
pavyzdį. Pasinaudokime depresija. Įsivaizduokime, kad pas jus yra patirtis
įkristi į depresiją, kai jūs vieni. Programa daro panašiai štai ką: "Būti be
kompanijos – nesveika būtybės būsena. Tai reiškia, kad mano komfortas priklauso
nuo kažko tai ir manimi nesirūpina. Vadinasi, aš nelaimingas, kadangi noriu,
kad dalykai būtų kitokie, nei jie yra.”
Ši programa pasileidžia išorinėmis
situacijomis ir įjungia apribojimus iš visuomenės pusės, tėvų ir praeities
patirties – mes atsimename, kad buvome laimingi, kada šalia buvo draugai. Tai
yra, mes palyginame savo dabartinę padėtį su atskaitos tašku praeityje.
Tuo momentu, vietoje to kad suprasti ir
dirbti su programą išsigydimo tikslui, gali pasileisti kita programa, kuri dar
giliau nuleis mus į depresiją: "Aš neturiu jausti depresijos. Jausti
depresiją – blogai. Su manimi kažkas ne taip. Aš noriu jausti laimę, bet aš
nelaimingas, todėl aš nemyliu pats savęs”.
Ar matote, kas vyksta? Tvirtinimas "aš
nemyliu savęs” turi omenyje štai ką: "aš” ir "pats” – dvi skirtingos
būtybės. Iš tikro, taip nėra, bet teisimas sudaro skirstymą ir atsiskyrimą "aš”
viduje. Kiekvieną kartą, kai jūs teisiate jausmus ar mintis, jūs atskiriate ego
nuo likusios "aš” dalies. "Aš ir mano jausmai”, "Aš ir mano mintys” ir t.t.
Per visą evoliucijos periodą, racionalus
protas išsivystė į didžiulę sudėtingą būtybę. Racionalaus proto tikslas –
klasifikuoti, platinti ir sutvarkyti realybę taip, kad palaikyti mūsų, kaip
žmogiškų būtybių augimą. Tačiau, kai mes augame į žymiai aukštesnius
išmatavimus, mes negalime užstrigti intelektualiame, loginiame procese. Mes
turi vystyti naujus gyvenimo atspindžio būdus. Racionalus protas skirsto
kategorijomis, palygina, į įracionalumą ir chaosą įneša tvarką. Akivaizdu, tai
būtina, bet žymiai gilesnis "aš” dirba ne taip. Mūsų viduje yra kita proto
rūšis, kuri momentaliai suvokia informaciją, be būtinumo išrūšiuoti visas
detales. Būtent sielos išmintis gali matyti abi konflikto puses ir parinkti
realius sprendimus.
Mes būtinai dabartinę patirtį lyginame su
tuo, kas saugojama atmintyje, arba su tuo, ką įsivaizduojame ateityje.
Užstrigimas praeityje sukuria baimę prieš nežinomybę. Taip ego aprūpina savo
apsaugos mechanizmą. Baimė kyla todėl, kad mūsų pasauliui grasina idėjos,
koncepcijos ir tikėjimai, nesantis harmonijoje su mūsų žiūrėjimo tašku į tai,
kokie "turi būti” dalykai. Kada gyvenimas neatitinka mūsų koncepcijos, kas
"turi būti”, mes pradedame bijoti ir tolti nuo kitų. Tada mes išleidžiame
negatyvias vibracijas ir energijas.
Ir vis dėlto, mes žinome, kad "turime būti”
harmoningi. Ciklas prasideda iš naujo. Mes matome, kad turime baigti su
konfliktu, bet vistiek jis egzistuoja. Todėl, mumyse vystosi konflikto baimė.
Mes nusprendžiame, kad – tai blogis ir juo reikia atsikratyti. Pas mus neturi
būti konflikto, todėl kad jis veda prie negatyvumo.
Procesas kartojasi vėl ir vėl. Baimė paleidžia
dar daugiau programų, kurios savo ruoštu paleidžia dar daugiau minčių, kurios
paleidžia dar didesnį konfliktą. Taip tęsis iki tol, kol mes nepamatysime
situacijos absurdo. Bandydami nutraukti ciklą, mes nusiviliame ir jaudinamės,
tai tęsia procesą. Taigi, aišku, kad reikalingas kitoks priėjimas. Mes negalime
pabaigti su konfliktu, bandant pabėgti, išsilaisvinti ar nuslopinti jį.
Bandydami užbaigti konfliktą, mes negalime naudotis racionaliu protu.
Atvirkščiai, reikia į konfliktą sufokusuoti visą savo dėmesį, neslopinti jo, o
tekėti kartu su juo, jausti ir priimti jį tokį koks yra. Tai nereiškia, kad jūs
sakysite: "Štai baimė. Aš užstriginėsiu joje visą gyvenimą. Todėl ja reikia
pasitenkinti”. Ne, paprasčiausiai ištirkite baimę, žiūrėkite į ją ne iš stebėtojo
pozicijos, atsiskiriant nuo jos. Tapkite baime. Jūs sukūrėte baimę, programą ir
konfliktą. Tapkite vienu su tuo. Vienybėje nėra skirstymų ir atsiskyrimų.
Suvokimas nutraukia ciklą ir lieka paprasčiausiai patirtis. Ji nei gera, nei
bloga, ji paprasčiausiai yra.
Visų pasaulio problemų priežastis –
suskirstymas ir atsiskyrimas žmogiškos būtybės viduje. Suskirstimas atsiranda
kaip tikėjimas į tai, kad viskas, kas
vyksta su mumis, yra ne mūsų kontrolėje. Mus apriboja tikėjimas į tai, kad
jausmai ir mintys – tai išoriniai įvykiai, iššaukti išorinėmis situacijomis.
Mes projektuojame savo mintis ir jausmus į išorę ir matome jų atspindį
išoriniame pasaulyje – mūsų nuosavos sąmonės veidrodyje. Bet mes užmirštame,
kad patys sukūrėme atspindį ir kaltiname pasaulį. Tikėjimas atsiskyrimu
pasireiškia kaip tikėjimas, kad pasaulis atskirtas nuo mūsų. Atmesdami pasaulio
dalį, mes atmetame dalį savęs. Jeigu jūs nemylite savęs, jūs negalite mylėti
pasaulio ir būti jo pozityvia jėga.
Jeigu jūs suprantate vidinį konfliktą ir nutraukiate
vidinį ir išorinį suskirstymą, jūs tampate galinga išgijimo jėga.
|