Pažintinis suvokimas negali pateikti nefizinės tikrovės įrodymų, kaip
kad negali įrodyti ir Dievo buvimo. Dimensijoje, kurią pasiekia
racionalusis protas, nefizinės tikrovės įrodymų nėra. Todėl, kai jūs,
penkiajutimė asmenybė, klausiate:„Ar egzistuoja nefizinė realybė?", jūs
iš tikrųjų svarstote: „Jei negaliu įrodyti, kad egzistuoja nefizine
tikrove, ar tada nusprendžiu, jog tai nesąmonė, kad tam nėra jokio
paaiškinimo, ar praplečiu savo suvokimą iki tokio lygmens, kuriame
galėsiu gauti atsakymą?"
Kai protas užduoda klausimą, reiškiantį kelių lygmenų tiesas, tampa
visai nesvarbu, koks buvo klausimas. Tobulėjimas ir suvokimo plėtimas
visada buvo mokslininko - tiesos ieškotojo- savybė. Pavyzdžiui, viename
žmonijos raidos etape iškilo klausimas: „Ar egzistuoja tokios mažos
gyvybės formos, kurių negalima pamatyti akimis?" Penkiajutimis suvokimas
atsakė: „Ne". Kažkam toks atsakymas nepatiko ir buvo išrastas
mikroskopas. Tada buvo paklausta: „Ar gamtoje egzistuoja mikroskopu
nematomos dalelytės?" Ir vėl penkiajutimis suvokimas atsakė: „Ne".
Tačiau mes nesustojome, o atradome atomą ir subatomą bei giliai pažinome
su jais susijusius reiškinius. Kadangi sukūrėme matymo prietaisus,
pamatėme tai, ką anksčiau manėme neegzistuojant, tačiau pirmiausia
turėjome praplėsti savo suvokimą. Pažangiam ir besivystančiam protui
neatsakyti klausimai tampa iššūkiu ir užduotimi. Jis tobulėja tol, kol
atsako į juos.
Kas yra nefizinė tikrovė? Nefizinė tikrovė yra jūsų namai. Jūs
atėjote iš nefizinės tikrovės. Į nefizinę tikrovę ir grįšite. Didžioji
dalis jūsų kasdienio suvokimo ir tobulėjimo taip pat vyksta nefizinėje
tikrovėje. Tą patiria visi planetos gyventojai. Todėl didžioji jūsų
sąveikos su kitais žmonėmis dalis vyksta nefizinėje tikrovėje.
Pavyzdžiui, kai jūs švelniai galvojate apie savo artimą, kad ir šeimos
narį, jam perduodate savo teigiamas emocijas ir tai paveikia jo
energetinę sistemą. Pavyzdžiui, jei pilna pagiežos tėvui dukra įsigilina
į jų tarpusavio santykius, geriau suvokia jo karminį vaidmenį mokyti ją
atsakomybės ir meilės, ir, jei jos ketinimas pagydyti savo sielą ir
pagerinti santykius su tėvu yra tikras ir aiškus, nė akimirkos
nemanykit, kad tėvas to nejunta, net jei ji jam to ir nesako. Tėvas to
sąmoningai dar nesuvokia, tačiau visa jo esybė jaučia, ką galvoja dukra,
- pavyzdžiui, jį staiga užplūsta brangūs prisiminimai, kurie anksčiau
nelankė. Gal jis netikėtai pažvelgia į dukters vaikystės nuotrauką ir
jam suskausta Širdį, tačiau jis nesuvokia, kodėl būtent taip jaučiasi ir
kodėl taip elgiasi.
Kitaip tariant, su visomis artimomis ir su jūsų gyvenimu
susijusiomis sielomis dalyvaujate informacijos mainuose. Kai jus savo
duomenų turinį ir informaciją nusiunčiate sielai, jos sistema į tai
reaguoja. Kokį poveikį jūsų energija turės kitiems, priklauso nuo jūsų
ketinimų. Kaip tai vyksta? Jūs, kaip ir visos būtybės, esate Šviesos
sistema. Jūsų šviesos sklidimo dažnis priklauso nuo jūsų sąmonės
lygmens. Keisdami savo sąmoningumą, keičiate ir Šviesos dažnį.
Pavyzdžiui, jei nutariate jums padariusiam bloga žmogui atleisti- jūs
keičiate savo šviesos dažnius. Arba jei pasirenkate meilę ir draugystę, o
ne abejingumą - pakeičiate savo Šviesos dažnius.
Emocijos yra skirtingo dažnio energijos srovės. Neapykanta,
pavydas, panieka ir baimė yra žemesnio dažnio emocijos ir turi mažiau
energijos nei teigiamos emocijos – džiaugsmas, meilė, užuojauta. Kai
nutariate žemesnio dažnio energiją - pyktį- pakeisti aukštesniojo dažnio
energija - atleidimu, - jūs pakeliate ir savo Šviesos dažnį. Kai
leidžiate aukštesniojo dažnio energijai tekėti jūsų sistema, pajuntate
daugiau energijos. Kai žmogus yra nusivylęs arba susirūpinęs, jis
jaučiasi fiziškai išsekęs, kadangi jį veikia žemas dažnis. Tada jis
tampa nepaslankus ir niūrus, o malonus žmogus yra kupinas energijos ir
jaučiasi žvaliai. Jo sistemoje cirkuliuoja aukšto dažnio energija.
Skirtingos mintys sukuria skirtingas emocijas. Pavyzdžiui, mintys
apie kerštą, smurtą bei kitų išnaudojimą sukelia pyktį, neapykantą,
pavydą, baimę ir kitas neigiamas emocijas. Tai žemo dažnio energijos
srovės, todėl jų dažnis žemesnis už jūsų Šviesos ar sąmonės dažnį.
Kūrybinės, švelnios ar rūpestingos mintys sukelia pagarbą, atlaidumą,
laimės jausmą ir kitas aukšto dažnio emocijas bei pakelia jūsų pačių
sistemos dažnį. Jei jūsų mintys traukia žemo dažnio energijos sroves,
tai pablogės jūsų fizinė bei emocinė būsena ir jūs susirgsite, o aukšto
dažnio energijos sroves traukiančios mintys suteiks jums puikią fizinę
ir emocinę sveikatą.
Žemo dažnio sistema traukia energiją iš aukšto dažnio energijos
sistemos. Jei nesuvokiate savo minčių ir emocijų , tai jūsų dažnis
pažemės ir jūs neteksite energijos, kuri nutekės į žemesnį už jūsų
dažnį. Pavyzdžiui, apie depresijos apimtą žmogų mes kalbame kaip apie
„išsunktą" arba sakome, kad jis „čiulpia energiją". Pakankamai aukšto
dažnio sistema jus paguos, nu¬ramins arba atgaivins, kadangi ji veikia
jūsų sistemą savo Šviesos kokybe. Tokia sistema „spinduliuoja".
Sąmoningai pasirinkdami mintis bei nuspręsdami, kurias emocijas
išlaisvinsite ir kurias sustiprinsite, jūs lemiate savo Šviesos kokybę.
Taip nustatysite savo poveikį kitiems ir savo gyvenimo patirties pobūdį.
„Šviesa" atstovauja sąmonei. Kai mes ko nors nesuprantame, sakome,
kad reikia „nušviesti padėtį". Jei esame sutrikę, sakome, kad mums
reikia aiškumo arba, kitaip sakant, „šviesos", o kai šauna staigi
mintis, sakome, kad „prašviesėjo". Išprususius ir savo žiniomis
besidalijančius žmones vadiname „šviesuoliais". Kai skleidžiate
neigiamas mintis ar jausmus, jūsų sistema skleidžia žemesnio dažnio
energijos srovę, kuri persiduoda jūsų sąmonei.
Galvodami apie Visatą kaip apie Šviesos ir skirtingų dažnių
energijų išraišką, mes nejučiomis ją palyginame su fizine šviesa, ir tai
nėra tiktai metafora. Tai yra natūralus ir gilus mąstymas apie Visatą,
nes fizinė šviesa reiškia ir nefizinę Šviesą.
Fizinė šviesa nėra jūsų sielos šviesa. Fizinė šviesa keliauja tam
tikru dažniu. Ji negali keliauti greičiau. Sielos Šviesa yra momentinė.
Nėra jokio laiko tarpsnio tarp mylinčios dukters ketinimų ir jos tėvo
sielos, kuri iš karto viską supranta. Todėl didžioji jūsų gyvenimo dalis
yra akimirkos. Nefizinėje tikrovėje jūsų sprendimų energijos padariniai
pajuntami akimirksniu. Jie yra tai, su kuo ir kas jūs esate. Iš jūsų
sielos sklindanti energija perduodama akimirksniu. Iš jūsų asmenybės
sklindanti energija turi nueiti fizinės šviesos kelią. Pavyzdžiui,
asmenybei būdinga baimė. Siela, kad ir būdama toli nuo Šviesos, baimės
nejaučia. Jei siela savyje nejaučia Šviesos, asmenybei šis stygius
sukels baimę. Baimė sklinda iš asmenybės, kadangi ji keliauja erdve ir
laiku. Besąlygiška meilė neturi ribų ir iš sielos Visatoje pasklinda
akimirksniu.
Kaip matomoji šviesa pasklinda aplink mūsų regėjimo lauką ir
atitinka fizinio pasaulio dažnį, lygiai taip beribė nefizinė Šviesa
skleidžia tokį pat dažnį, kokiame egzistuoja žmogus. Kitaip tariant,
žmogus jaučia, kad nefizine Šviesa aplinkoje skleidžia tam tikrą dažnį,
taip kaip matomoji šviesa skleidžia tam tikrą dažnį fizinėje aplinkoje.
Kitos gyvybės formos užima kitus dažnių diapazonus. Tačiau jos taip pat
gyvena šalia mūsų. Taip kaip infraraudonoji, ultravioletinė, mikrobangų
ir daug kitų dažnių šviesa kartu egzistuoja matomosios šviesos spektre,
kurį mes matome, taip ir įvairius nefizinės Šviesos dažnių diapazonus
turinčios gyvybės formos egzistuoja kartu su mumis, nors mums yra
nematomos. Ten, kur dabar esate, egzistuoja daug skirtingų būtybių ar
būtybių grupių, kurios veikia ir tobulėja savo aplinkoje bei turi savąjį
vystymosi kelią. Jų aplinka susijusi su jūsų taip, kaip mikrobangų
spinduliai egzistuoja kartu su matomąja šviesa, nors žmogaus akis to
nepastebi.
Mūsų giminė nefizinės Šviesos spektre vystosi nuo vieno dažnio
diapazono iki kito, aukštesnio dažnio, diapazono. Taip penkiajutimė
asmenybė vystosi iki daugiajutimės asmenybės. Daugiajutimė asmenybė
spinduliuoja labiau ir yra energingesne nei penkiajutimė asmenybė. Ji
pažįsta savo sielos Šviesą, todėl gali aptikti penkiajutimei asmenybei
nesuvokiamas gyvybės formas ir su jomis bendrauti. Visata - tai
hierarchija be viršūnės ir apačios. Visi hierarchijos lygmenys supranta,
kad egzistuoja dar ankstesnis suvokimas, ir yra skatinami jį įgyti. Tai
įmanoma tik plečiant savąjį suvokimą ir padedant tai daryti žemesniojo
lygio sieloms. Tai yra patirties dalis, todėl aukštesnieji lygmenys
nuolat teikia paramą. Jūs taip pat ją gaunate, nors ir nežinote, nes tai
atitinka jūsų sielos lygmenį.
Yra daug dalykų, kurių nesuvokia penkiajutimė asmenybė, ir netgi
visiškai išsivysčiusi daugiajutimė asmenybė jų neprisi¬mins tol, kol
gyvenimo pabaigoje grįš į nefizinę tikrovę. Pavyzdžiui, jūs nieko
nežinote apie savo sielos asmenybių praeities ir ateities gyvenimus,
tačiau jūsų esybės dalių stiprybė kyla būtent iš šių gyvenimų ir
giminystės su jais. Jei viena jūsų esybės pusė pasireiškė fiziškai,
pavyzdžiui, kaip mokytojas ar karys, yra ir nefizinė pusė, kuri veikia
ir yra glaudžiai susijusi su mokymu ar kariavimu, nes jūs esate šios
nefizinės tikrovės dalis. Ta jūsų dalis, kuri veikia fiziniame
pasaulyje, atstovauja jėgai ir yra daug geriau matoma ir žymiai
sudėtingesnė.Nefizinė parama ateina iš nefizinės Šviesos sferų, kurių
dažnis yra aukštesnis už mūsų. Mums padedantys ir vadovaujantys protai,
kurių paramą penkiajutimė asmenybė priima nesąmoningai, o daugiajutimė
sąmoningai, yra aukštesnio už mus kūrybinio lygio, todėl gali suteikti
tokią pagalbą, kurios mes nepajėgiame suteikti vieni kitiems.
Penkiajutime asmenybė vietą hierarchijoje supranta kaip savo
įvertinimą,. Stovėti ant žemesnio hierarchijos laiptelio reiškia būti
mažiau vertinamam, turėti mažiau galimybių kontroliuoti kitus ir būti
labiau pažeidžiamam. Visatos požiūriu, visi rangai yra lygūs ir turi
didelę vertę, tačiau, žvelgiant tikrąją galią turinčiojo akimis,
aukštesniame kūrybiniame lygmenyje esanti būtybė gyvenimą mato be
kliūčių, sugeba mylėti ir gyventi išmintingai ir labiau trokšta padėti
kitiems patirti tą pačią meilę ir Šviesą.
Visos žmonių sielos turi ir vadovus, ir Mokytojus. Vadovas - tai ne
mokytojas. Vadovai yra tie, kurie gerai išmano savo sritį ir gali
pakonsultuoti vienu ar kitu klausimu. Pavyzdžiui, jei jūs rašote knygą,
kuriate projektą ar organizuojate susitikimą, visada galite kreiptis į
vadovą, kuris nuoširdžiai palaiko, padeda ir įkvepia.
Nors mokytojas yra beasmenė energija, jo veikla asmeniškesnė, nes
mes ją pritaikome asmeniniams poreikiams ir jaučia¬me asmenišką ryšį.
Nefizinis Mokytojas priartina jus prie jūsų sielos. Jis atkreipia jūsų
dėmesį į kelią, kylanti aukštyn, ir parodo skirtumą tarp vertikaliojo ir
horizontaliojo kelių. Vertikalusis kelias veda į suvokimą. Tai
sąmoningumo ir sąmoningo pasirinkimo kryptis. Asmuo, nutaręs tobulinti
dvasinį augimą bei lavinti savo aukštesnįjį „aš" eina vertikaliuoju
keliu. Vertikalusis kelias - tai aiškumo kelias. Galimybė sukurti
aiškumą ir bendravimas su savo nefiziniu Mokytoju yra vienas ir tas pat.
Horizontalusis kelias - tai jūsų asmenybę tenkinami kryptis.
Pavyzdžiui, verslininkas arba verslininkė, paskyrę savo gyvenimą pinigų
kaupimui, eina horizontaliuoju keliu. Ir visiškas nesvarbu, kokiu verslu
beužsiimtų, - iš esmes jie visi yra vienodi. Jei jiems pasiseka
uždirbti pinigų, jie patenkina savo asmenybę, jei jų netenka, jų
asmenybė kenčia. Tačiau jie netarnauja savo aukštesniajam „aš" ir
neskatina savo sielos augti. Ieškantis ryšių tik savo emocinėms arba
seksualinėms reikmėms patenkinti žmogus supras, jog kiekvienas ryšys iš
esmės yra toks pat, kad žmones galima pakeisti, o išgyvenimai, patirti
su vienu, yra lygiai tokie patys, kaip ir su kitu. Tai horizontalusis
kelias.
Kiekviena nauja patirtis iš tikrųjų nėra nauja. Norint išgyventi
tikrus ir gilius santykius, reikia juos vystyti sąmoningai ir rūpintis
tuo, su kuriuo bendraujame. Tai vertikalusis kelias. Tai reiškia, kad
mokytis reikia visą laiką. Kai horizontaliajame kelyje siela daugiau
nebeturi ko išmokti, ji iš jo išsuka. Anksčiau ar vėliau siela įgauna
savo tikrąją galią. Visos situacijos tarnauja Šiam tikslui, ir kiekviena
siela ją įgis. Vertikalusis kelias prasideda nuo sprendimo to siekti
sąmoningai. Vadovai ir Mokytojai padeda sielai visais jos vystymosi
etapais. Sielos vadovų ir Mokytojų kiekis priklauso nuo to, ką ji nori
nuveikti, ir nuo jos sąmoningumo lygmens. Sielos, kurios užsibrėžta
reikšmingesnius tikslus, sulaukia daugiau pagalbos.
Jūsų siela pažįsta savo vadovus Ir Mokytojus. Ji naudoja išmintį ir
užuojautą kurdama jūsų inkarnaciją, ir ta sielos dalis, kuri esate jūs,
pasibaigus inkarnacijai, t.y. kai jūs išeisite namo, pateks į
laukiančias rankas. Mylintys vadovai kiekvieną akimirką teikia jums
pagalbą ir patarimus. Visą laiką jie skatina jus judėti į šviesą.
Priimti sprendimus turite patys. Nefizinis Mokytojas negali ir negyvens
už jus. Jis jums padės mokytis gyvenimo išminties. Jo pateikti atsakymai
priklauso nuo to, kaip klausiate - gilindamiesi į savo motyvaciją,
melsdamiesi, medituodami bei atsiverdami atsakymui ir tiesiogiai kaip
daugiajutimė asmenybė, kuri išvystė gebėjimą taip paklausti. Uždavus
vienus klausimus, jums prasiveria vienos durys, uždavus kitus,
prasiveria kitos.
Visais atvejais jūsų Mokytojas jums objektyviai ir aiškiai patars.
Jis padės ištirti kokį rezultatą duoda jūsų pasirinkimas. Jis palies
jūsų jausmus taip, kad jūs suprasite, ką savyje reikia gydyti. Jis
atsakys į jūsų klausimus, bet jūs privalote paklausti, nes suteikiate
savo energijai kryptį. Mokytojas jums patars, kokio galite tikėtis
rezultato eidami viena ar kita kriptymi ir, kad ir koks būtų jūsų
pasirinkimas, visada kantriai ir išmintingai palydės. Mokytojas negali
nei sukurti, nei pašalinti jūsų karmos. Nei viena būtybė, nei nefizinis
Mokytojas, negali atsakyti už jūsų gyvenimą ir tą kelią, kuriuo
pasirenkate nukreipti savo energija. Tačiau nefizinis Mokytojas gali
padėti suprasti jūsų pasirinkimo ir išgyvenimų priežastis. Jis suteikia
žinių, kurios padeda atsakingai, optimistiškai ir išmintingai
pasirinkti. Todėl gebėjimas sąmoningai naudotis nefiziniais patarimais
ir parama bei bendrauti su nefiziniu Mokytoju yra toks turtas, kurio
neįmanoma nei apibūdinti žodžiais nei įvertinti.
Kiekvienas sprendimas priartina jus prie savo asmenybes arba
sielos. Kiekvienas jūsų sprendimas yra atsakas į klausimą „Kaip jūs
mokotės mylėti?" arba „Kaip jūs mokotės įgyti tikrąją galią - abejodami
ir bijodami ar vadovaudamiesi išmintimi?" Tai pasakojimo apie Rojaus
sodą esmė. Tiesos medis žmonių giminei pasakė: „Mokykitės! Kaip tik
norite mokytis?" Laisvoji valia pirmiausiai užduoda tokį klausimą: „Kaip
nori mokytis?" Šis klausimas kartojasi visose jūsų gyvenimo
situacijose. Tai amžinas klausimas. Jis tarsi ilgiausiai rodomas
spektaklis Brodvėjuje. Ir visai nesvarbu, kada ir kokia susiklostytų
situacija, šis Rojaus sode užduotas klausimas kartojamas nuolat.
Kiekvienoje situacijoje visada yra galimybė pasirinkti arba abejones ir
baimę, arba išminties medį.
Gyvenimo, Žinių, Tiesos ir išminties medis yra galimybė ir dažna
abejonė. Vyro ir moters pirmtakai Adomas ir Ieva Rojaus sode simboliškai
prisilietė prie obuolio ir ėmė piktnaudžiauti pažinimu. Jie pasirinko
netinkamą kelią, ir taip atsirado gėda. Iki to momento ji nebuvo
numatyta žmogaus visumos dalis. Pažinimo, tiesos ir išminties netinkamas
naudojimas sukėlė varžymąsi ir gėdą. Taip išaugo kaltė. Kaltė išaugino
baimę ir tada prasidėjo žmonių giminės evoliucija. Paimti obuolį
nusprendė aukščiausiasis evoliucijos lygmuo, kurio negalime nei
suprasti, nei su juo susirungti, jei vadovaujamės įprasta žmogiškųjų
sprendimų logika. Kalbėti apie sprendimus remiantis individualaus
žmogaus gyvenimu arba didesnės dalies žmonių gyvenimais yra kas kita,
nei kalbėti apie tai, kokia svarbi žmogui evoliucija ir mokymasis
milijonus metų. Pasakojimo apie sprendimą paimti obuolį Rojaus sode esmė
nėra tas dviejų ten gyvenusių žmonių sprendimas. Tai nebuvo sprendimas,
kokį jūs arba aš padarytume pasvarstę: „Ar man elgtis taip, ar kitaip?"
Rojaus sodo istorija atskleidžia Žemės ir žmonių giminės gyvenimo
pradžią. Tai istorija apie energijos dėsnius, veikiančius dideles
kolektyvinės sąmonės grupes, turinčias kūrybinės energijos, tačiau
apimtas įtampos. Kai abejonė ir baimė priešinosi pasitikėjimui ir
Šviesai, susiformavo poliškumas, tapęs visos žmonijos patirties
poliškumu. Vis dėlto galima Rojaus sodo istoriją suprasti kaip žmonijos
pasirinkimą tarp abejonės, baimės bei išminties, kadangi pasirinkimas
mokytis pasitelkiant išmintį arba abejonę ir baimę sudaro didžiąją dalį
iššūkio, su kuriuo kasdien susiduria žmogus. Šis iššūkis atspindi
varomąją jėgą, kuri buvo skirta daryti poveikį mūsų vystymuisi
aukštesniame evoliucijos lygmenyje.
Taip mes atsiduriame tarp Šviesos ir fizinės tikrovės pasirinkimo.
Tau rinktis kuriuo keliu eiti. Tu įsileisk į save šviesą ir gyvenimas aplinkiniams pasidarys lengvesnis. |